ik gooi het broodje muizenbal naar de zwerfkatten in de buurt, eentje is zo blij dat ik er een nieuw huisje voor mag zoeken, ik geef de volgende speler een schattige zwerfkat
ik gooi het broodje muizenbal naar de zwerfkatten in de buurt, eentje is zo blij dat ik er een nieuw huisje voor mag zoeken, ik geef de volgende speler een schattige zwerfkat
OW dank je, ik hou de zwerfkat voor mezelf en geef de volgende speler een dozijn tijgers in de achtertuin
ik laat de tijgers los in mn paleistuin om de wasberen plaag op te lossen, ik geef de volgende speler een wastobbe want die hebben de wasberen niet meer nodig.
Ik gebruik de wastobbe als boot, want ik ben te lui om een echte boot te kopen Ik geef de volgende speler een stuk zeep dat naar sterke lavendel ruikt
Laatst gewijzigd door iruet; 29-05-17 om 14:38. Reden: bah, stinkzeep
ik vermaal de zeep en verwerk het poeder in lavendelkoekjes, ik geef deze koekjes aan de volgende speler
ik verbrand de koekjes want het zijn geen koekjes, ik geef de volgende speler een drone
Ik neem de drone en neem stiekem een kijkje in de geheime BB afdeling. Ik geef de volgende speler een kaneelstok
ik eet de kaneelstok in een keer op en heb daardoor zoveel dorst dat ik een 100 liter vat water leeg drink, ik geef de volgende speler een leeg 100liter vat.
Ik neem het lege 100 liter vat, doe er lava in en geef het aan de volgende spelerd
ik neem het vat en bouw er een vulkaan mee naast Napels want daar hebben ze er nog niet genoeg! ik geef de volgende speler een blusdeken want dat helpt niet bij de uitbarsting