Plaats een Reactie
Pagina 9 van de 24 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 19 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 233

Onderwerp: Gift the next poster

  1. #81
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem de kip met twee roze strikjes, haal een strikje van de kip en geef de kip (met het schone roze strikje) aan de volgende speler

  2. #82
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik maak van deze kip met het schone roze strikje opnieuw rijst kip, met roze stikje, kerrie soep. Deze geef ik aan de volgende speler
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  3. #83

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik breng de kip met 2 roze strikjes naar het circus, de directeur is door het dolle heel van deze sensatie en ruilt de kip voor een bijna getrainde olifant.
    enige dat de olifant echt goed kan is zitten op auto's. ik geef de volgende speler een geplette mercedes.

  4. #84
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de geplette Mercedes en de kip en kerrie met de roze strikje, de Mercedes laat ik uitdeuken en de kip kerrie eet ik op, na het uitdeuken verkoop ik de Mercedes aan een boer en krijg een kip als dank, ik had nog een schoon gewassen roze strikje welke ik om de kip doe.

    Ik geef de volgende speler een kip met een roze strikje

  5. #85

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik geef de kip aan de olifant als speelmaatje, helaas gaat het mis met voetballen en stapt de olifant op de kip, ik begraaf de kip en het roze strikje op een plek waar niemand ze kan vinden. ik geef de volgende speler kaartjes voor het circus

  6. #86
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem de kaartjes voor het circus en krijg daar een leeuw mee om de kip met het roze strikje te vinden. De leeuw vindt de kip en geeft deze aan mij. Ik geef de kip met het roze strikje op mijn beurt aan Ben2M4n zodat hij de kip netjes kan begraven. Ik geef de volgende speler een versleten riem
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  7. #87

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem de versleten riem en probeer m door de riemgaten van mijn broek te halen.
    Dat faalt jammerlijk, waardoor mijn broek afzakt, Ben2M4n schrikt en de kip met roze strikje laat vallen, gelukkig in een kuil die al voor een ander was gegraven vóór ik erin kon vallen.

    Ik geef de volgende speler een boekje met flauwe spreekwoorden.

  8. #88
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik neem het boekje met flauwe spreekwoorden, en probeer deze uit in de chat.

    Ik geef de volgende speler een circus aapje
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  9. #89

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik laat het circus aapje het boekje stelen en verbrand het boekje, aangezien ik het aapje nu niet meer nodig heb geef ik deze aan de volgende speler

  10. #90
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Voordat ik het aapje aanneem, ga ik naar de politie. Zij gaan met me mee, en tijdens de overdracht van het aapje wordt KingofLeon opgepakt voor diefstal.

    Ik geef de volgende speler een rode pet
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.