yum yum, dank je voor de taai taai... Ik maak voor de volgende spelerd pepernoots
yum yum, dank je voor de taai taai... Ik maak voor de volgende spelerd pepernoots
ik gooi de pepernoten overwacht naar een groep kinderen stapels blauwe plekken en ik lach me suf... ik geef de volgende speler kruidnoten want die zijn wel lekker
yum yum, tankies
Ik geef de volgende speler een pas tomatensoep zonder de pan :P
geen idee wat een pas tomatensoep is maar gelukkig had ik een zak bij me, doe de soep erin en geef deze aan de waard zodat ik lekker kan slapen op de hooizolder, ik geef de volgende speler een heerlijke wollen deken
ow lekker warrum, ik geef de volgende spelerd een broodje bal
ik suiter lekker met de bal terwijl ik het broodje op eet, ik geef de volgende speler de rest van het zakje mosterd.
ik speel met het zakje mosterd... het zakje vind ik nie lekker, dus dat geef ik aan de volgende spelert!
ah een handig zakje ik vul het met feeenstof en geef dat aan peter pan, die geeft me een pan. die geef ik weer aan de volgende speler
Ik neem de pan en vul deze met tomaten soep, de pan hou ik, de tomatensoep geef ik aan de volgende spelerd!
alweer tomatensoep, bah, ik gooi deze over iruet en stuur hem naar Proximus voor een nieuw recept, het nieuwe recept geef ik aan de volgende speler