Ik neem de blusdeken en ga er onder slapen, ik geef de volgende poster een gevaren driehoek
Ik neem de blusdeken en ga er onder slapen, ik geef de volgende poster een gevaren driehoek
ik zet de gevaren driehoek neer in de buurt van de blusdeken want dat is vast gevaarlijk, de volgende speler krijgt een cursus EHBO
Ik neem de cursus EHBO en ga bij de gevaren driehoek en blusdeken rondhangen, daar komen vast gewonde mensies... Ik geef de volgende speler een cursus: hoe raak je snel gewond
volg de cursus en het werkt... op topsnelheid met de heftruck de bocht om en 5 koprollen.. geeft de volgende speler een filmpje van de crash om op youtube te zetten
Ik zet het filmpje van de crash op Youtube, waar het gelijk viral gaat. Ik geef de volgende poster een tijgerbrood
ik voer het tijgerbrood aan m'n tijgers ze vinden het maar niks, ik geef de volgende speler een desembol.
Ik neem de desembol, voeg er wat zuur aan toe en geef deze aan de volgende speler
ik gooi de zure desembol in wat zeep en voila een emmer vol met water heerlijk ph neutraal, ik geef een emmer water aan de volgende speler
Ik neem de emmer water en gooi die over king heen voor wat heerlijke verfrissing, ik geef de volgende speler een taai broodje tai
tis nog geen december maar ik maak van het taaie broodje tai een taai taai pop en geef die aan de volgende speler