ik neem de vissenkom en doe er water in, ik geef de vissenkom met water aan de volgende speler
Ik neem de vissenkom met water en doe er zand in, ik geef de vissenkom met water en zand aan de volgende speler
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik neem de vissenkom met zandkasteel en schelpen en doe er water en vissen bij, deze geef ik aan de volgende speler
ik neem de vissenkom mee naar het eiland van Ben, tover wat heksentorens in de vissenkom. ik geef de volgende speler een vissenkom met heksentorens, zandkasteel schelpen. water en vissen aan de volgende speler
Ik neem de vissenkom met heksentorens, zandkasteel, schelpen, water en vissen, en laat deze per ongeluk op de grond vallen. Ik geef de volgende speler de visjes uit de kapot gevallen vissenkom in een plastic zakje.
Laatst gewijzigd door iruet; 04-11-17 om 17:57. Reden: :p
Ik neem de haai, merk dat vervang de aa voor oo en geef het hooi aan de volgende spelert
ik gebruik het hooi om een mooi vakantiehuis te bouwen aan de kust van een lekker warm eiland, ik geef de volgende speler een weekje vakantie in mn hooihuis
Ik gebruik de tissues om mijn neus te snuiten en geef de volgende speler een mooie bos geurende bloemen (ik kan ze nu toch niet ruiken).