Plaats een Reactie
Pagina 12 van de 24 EersteEerste ... 2 10 11 12 13 14 22 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 233

Onderwerp: Gift the next poster

  1. #111

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik voer de kip veel garnalen en net als een flamingo wordt de kip roze, ik geef de volgende speler een roze kip met een groen strikje

  2. #112

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    108
    Wereld
    Woestewoud
    de roze kip met het groene strikje gaat op mijn blauwe schoenen zitten, en begint spontaan eieren te leggen.
    De eieren gebruik in mijn pannenkoekbeslag, de roze kip met het groene strikje geef ik samen met mijn blauwe schoenen door aan de volgende speler.

  3. #113
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik laat de kip de blauwe schoenen eten, en sindsdien heeft de roze kip met het groene strikje alleen nog maar blauwe eieren, ik geef de blauwe eieren leggende roze kip met het groene strikje aan de volgende speler
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  4. #114
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de blauwe eieren leggende roze kip met het groene strikje, welke in een onbewaakt moment van mijn boterham met pindakaas pikt, nu smaken de blauwe eieren naar pindakaas. Ik geef de blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kip met het groene strikje aan de volgende speler.

  5. #115

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik stuur de kip naar Mars daar hoort ie denk ik thuis.. ik geef de volgende speler een kopie van de foto van de kip op Mars

  6. #116
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik neem de kopie van de foto van de kip op Mars en hang deze boven m'n bed... Maar de blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kip met het groene strikje belde naar huis en vertelde dat ie heimwee had, dus ik haalde haar op, gaf haar een bad en lekkere mais en we leefden nog lang en gelukkig... Ik geef de volgende speler een blauw ei wat naar pindakaas smaakt.

  7. #117
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik maak pindasaus van dat blauwe ei en geef dit aan de volgende speler
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  8. #118
    Ben2M4n's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    In Een Heksentoren
    Berichten
    463
    Wereld
    Woestewoud
    ik ga wat patat halen en eet patatje pindasaus op, er wordt op de deur geklopt en daar staat een boer, ik geef de volgende speler een boer.

  9. #119
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik maak van de boer een kippenboer met blauwe naar pindakaas smakende eieren leggende roze kippen met de groene strikjes

    Ik geef de volgende speler een oliebol met pindakaas
    KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013

  10. #120

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik eet de oliebol met pindakaas en lig een week lang ziek in bed, ik geef de volgende speler een berg tissues..

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.