Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: inlogproblemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    inlogproblemen

    Zien er meer mensen die niet in het spel kunnen komen ? Hij blijft bij mij al 2 dagen hangen op het schermpje wat je krijgt net voordat je je eiland te zien krijgt. Is dit een meer voorvoorkomende bug of heb ik hem alleen ?
    En nog belangrijker , hoe kan ik dit probleem oplossen ?
    Laatst gewijzigd door Sjef_Shaggie; 25-05-17 om 22:39.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Sjef_Shaggie,

    Are you using the browser version? Try some basic troubleshooting such as clearing your browser's cache, then try again. Also, check if your internet connection is stable.
    If you're still having issues, please contact support.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik had hedzelfde probleem, google,edge en firefox werkte niet.
    cache geleegd opnieuw opgestart, nieuwe flash install etc etc.
    en vandaag kon ik opeens weer inloggen, niets veranderd sinds gisteren.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    hoi hoi.. dit had ik ook.. splinter nieuwe laptop.. nog niet veel op gezet dus. Ik kwam niet verder dat dat schermpje waar je vinkje moet aanklikken.. dat bleef dus grijs.. andere pc geprobeerd, die deed het dus ook niet.. . kwam ook niet bij het forum.. wel gek want s'morgens nog wat gedaan op mijn eiland s'middags kwam ik er niet meer op. zal dit van de week uitproberen, want ben nu niet bij laptop in de buurt..

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.