Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: [Inlog] Uplay

  1. #1
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud

    [Inlog] Uplay

    Ik heb al een aantal weken problemen met Uplay, en ik ben niet de enige !
    Moet elke dag minimaal 2X inloggen voordat ie Uplay te pakken krijgt, soms doet ie het zelf helemaal niet. Wanneer gaat er eindelijk eens iemand naar kijken????

    Ik begreep al van verschillende personen dat voor hen Uplay helemaal niet werkt, meestal de melding dat wachtwoord onjuist is terwijl wachtwoord correct is... pls fix this!

    Uitgebreidere vertaling voor BB:
    I have since a few weeks issues with Uplay, and I am not the only one !
    I have to login at least twice before Uplay reacts, so I am able to enter the game and forums. Sometimes Uplay wont even react at all... When is finally someone going to fiz this issue?????

    I already understood that for some people Uplay doesnt even work at all, usually the notification that their password is incorrect, while it is correct! I had that a few times too, not too often though. Pls fix this asap!!!!
    Laatst gewijzigd door iruet; 20-05-17 om 11:42. Reden: Vertaling toegevoegd

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Iruet,

    Are you still experiencing this issue and do you receive any error message? Have you checked your Uplay email address for your The Settlers Online account?
    You may clear your browser's cache if you have not done so already and try again. If the issue persists, please contact support.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #3
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    If I receive an error message, it is always the same one: Uplay is not available at this moment, please try again in 2 minutes.

    I also tried this, which did not help either

    Als ik een error krijg is het altijd dezelfde: Uplay is niet beschikbaar op dit moment, probeer het ajb opnieuw over 2 minuten.

    heb ook dit geprobeerd, maar dat hielp ook niet


    zal zo ff berichtje naar support sturen
    Laatst gewijzigd door iruet; 22-05-17 om 13:57.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    heb dit ook een aantal keren meegemaakt de laatste 2 weken. Kom er meestal bij de tweede keer wel in

  5. #5
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud

  6. #6
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Oplossing volgens BB_Awondel:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Awondel Bekijk Berichten
    Drücke auf "OK" und versuch dich dann erneut ins Spiel einzuwählen, die Verbindung sollte dann klappen.



    Liebe Grüße,
    BB_Awondel
    Vertaling: druk op "OK" en herlaadt de pagina dan, probeer opnieuw in te loggen, de verbinding moet dan kloppen

    Alleen ik moet dit vaak minimaal 4X per inlog poging doen

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.