Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kanonnen verloren terwijl afspelen strijdverslag dit niet laat zien

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Kanonnen verloren terwijl afspelen strijdverslag dit niet laat zien

    Ik ben gisteren kanonniers verloren bij Verborgen Experimenten (30 stuks), terwijl als ik het strijdverslag afspeel dit aangeeft dat ik alleen 120 rekruten heb verloren. Ik had een kamp met 50 dekschrobbers en 100 onderofficieren aangevallen met Nusala met 133R, 2M en 30K. In het ergste geval zou ik dan alleen de 133R en 2M verliezen. Het strijdverslag gaf aan dat ik alles verloren had, maar als ik het afspeel geeft ie alleen aan dat ik 120 rekruten verlies.
    Later uitgelogd en weer ingelogd en hij geeft het nu wel goed weer bij het strijdverslag, maar die 30 kanonniers ben ik kwijt.
    Hoopte dat het rechtgezet zou worden als het avo was afgerond, maar dat blijkt niet het geval.
    Ik wilde ook De Praktijktest doen, waarbij je minder dan 10 kanonniers moet verliezen bij dit avo, maar dat heb ik hierdoor dus niet gered.
    Heeft nog iemand dit gehad?

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Eshrual,

    It would also help if you can report this issue to support, so we can easily track the number of players who experience this particular issue.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.