Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Door laten levelen na 24 uur niet inloggen

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    Door laten levelen na 24 uur niet inloggen

    Een tijd terug was ik een weekendje weg naar Duitsland. Ik dacht dat het een mooie tijd was om diverse elite gebouwen te levellen, dit zou 4 dagen duren. Tegen de tijd dat ik terug zou zijn, zouden ze level 4 zijn. Ik kom thuis en wat schetst mijn verbazing...ze zijn pas op 25%!
    Ik kon nog 3 dagen wachten voor het klaar was. Blijkt dat je economie na 24 uur niet inloggen plat gelegd wordt. Vreemd.

    Waarom stopt het levellen van gebouwen als je even niet inlogt? Ik vind dit zoiets raars. Laat dit lekker doorlopen, ik level niet voor niets mijn gebouwen wanneer ik er even wat minder ben. Leg desnoods de economie na 24 uur niet inloggen stil (hoeft wat mij betreft ook niet), maar laat gebouwen lekker door levellen.

  2. #2
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Na 24 uur inactief (vanaf het sluiten van de browser en geen visite van vrienden te hebben gehad) te zijn worden alle bewegingen plat gelegd, een oplossing hiertegen is een vriend vragen om iedere dag even langs te komen, dan heb je dit probleem niet. Dit is vooral bedoeld zodat je geen grote hoeveelheden grondstoffen kwijt raakt, waardoor je later misschien helemaal niet verder kan

    daarnaast spaart dit de server, door je account te pauzeren, hoeft de server loopt dan ff iets soepeler... voor hetzelfde geld ben je wel gestopt, dus waarom je account dan in de lucht houden?

    staat volgens mij op Duitse forum in meer details waarom precies, maar weet niet meer of dat het forum van anno of tso is...

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    yup, what he said

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn eiland is verder compleet zelfvoorzienend, dat gaat bij mij wel gewoon lekker door Wat iets gebruikt staat uit.

    Ik heb in mijn gilde al gevraagd of ze elke dag even langs willen wippen. Kijken of dit werkt

  5. #5
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Ik heb in mijn gilde al gevraagd of ze elke dag even langs willen wippen.
    dan zal je er wel zelf voor moeten zorgen niet online te komen... anders is de test niet juist uitgevoerd

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.