Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: [Feedback] The Wishing Well

  1. #31

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    35
    Wereld
    Woestewoud
    Hoe kan dat nou met een inzending van vandaag als de contest tot en met de 29-ste loopt?

  2. #32

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ik snap niet wat er leuk is aan deze wensput. bedelen om iets te krijgen.. tjonge da's een spel zeg..

  3. #33
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Ycul,

    Thanks for pointing this out. I will make sure to avoid this moving forward and I'll include all valid entries from the previous round in the next round draw minus the winning entry.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  4. #34

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    My General and myself are very thankfull that the Wishing Well has granted my wish :-)

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delta1885 Bekijk Berichten
    ik snap niet wat er leuk is aan deze wensput. bedelen om iets te krijgen.. tjonge da's een spel zeg..
    Ik wens geen dommerik te zijn, omdat ik dan snap waarvoor dit 'spel' in het leven is geroepen.

  6. #36
    Japiooooo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2014
    Locatie
    Assen
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud
    een grote sloopploeg zou fijn zijn, er liggen nogal wat steentjes in de weg

  7. #37

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    EN verkeerde topic EN spam? zo dan

  8. #38
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Dear well-wishers,

    Please post your "wish" in this > thread <. If you post it here, your wish will be considered as feedback and will not be included in the draw for that round.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.