Gesloten Onderwerp
Pagina 62 van de 79 EersteEerste ... 12 52 60 61 62 63 64 72 ... LaatsteLaatste
Resultaten 611 tot 620 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #611
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    The Wishing Well - Round 40 winner

    Dear Settlers,

    The winner of the 40th round of the Wishing Well contest is Juniper. Congratulations on your Medipack!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juniper Bekijk Berichten
    Ik wens een ehbo-pakket, omdat mijn generaals het soms gewoon hard nodig hebben
    A new round of the Wishing Well contest begins today February 5th!

    Round 41 - February 5th to February 18th
    • Only one request per person per round.
    • The winner will be randomly chosen every two weeks.
    • The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
    • The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
    • You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
    Example:

    Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!

    Good luck!
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #612

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een sloopploeg omdat ik heel graag nog 1 berg weg zou willen halen.

  3. #613

    Ingeschreven
    Jan 2018
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaal weer snel naar huis kan.

  4. #614
    Heremiet
    Ik wens een paar gekleurde bomen, omdat settlers klagen over de monotone begroeiing op mijn eiland.

  5. #615

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals het soms èrg hard nodig hebben!

  6. #616

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens alleszaadjes, omdat ik over 10 dagen jarig ben en dit wel een leuk cadeautje vind.

  7. #617

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens alleszaadjes voor ErwinR55, omdat hij bijna jarig is en ik dat wel een leuk dootje vind

  8. #618

    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een ehbo-pakket voor mijn arme Anslem, die moet heel hard werken in kennis.

  9. #619

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    175
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens, dat ik kan inloggen. Verders niks nodig van BB. Regel het zelf verders wel.

  10. #620

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens het recept: gegrilde steak, omdat mijn settlers de irma mandjes niet meer waarderen zoals vroeger :-(

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.