Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 79 EersteEerste ... 7 8 9 10 11 19 59 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #81

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens... een EHBO-pakket, omdat mijn generaals regelmatig verbonden moeten worden en dit zonder pakket een paar uur duurt...

  2. #82

    Ingeschreven
    Sep 2016
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een huisje in Stockholm waar ik als settler kan verblijven :P

  3. #83

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!

  4. #84

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    Thumbs up

    ik wens, ik wens, iets meer plezier in het spel. misschien kan een guitige geoloog mij daarbij helpen.

  5. #85

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Leusden
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een kersenboom, omdat mijn settlers wel eens iets anders willen snoepen!

  6. #86

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens platiumerts, omdat mijn soldaten geen zwaarden hebben om te vechten.

  7. #87
    matahari
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Fjuka Bekijk Berichten
    We introduceren...

    De Wensput



    Een mysterieuze waterput is ontdekt in het rijk van The Settlers Online, het gerucht gaat dat hij magische krachten heeft. Onder de meer bijgelovige Settlers doet zelfs het verhaal de ronde dat deze een voorliefde heeft voor het helpen van diegenen die iets nodig hebben - een werkelijk fantastisch verhaal!

    Men zegt dat de put elke twee weken de wens van een willekeurig gekozen Settler, die naar een item verlangt van de in-game winkel met een prijs van maximaal 500 edelstenen, vervult. Vervolgens, schijnt het, dat de put de prijs van het item in edelstenen overmaakt naar de willekeurige Settler zodat die het item kan kopen waarnaar verlangd wordt om tot bloei te komen.

    Een wijze vrouw zei, een Settler die de put wenst te vragen om zijn gunst moet in dit draadje posten en gebruik maken van deze exacte opmaak: 'Ik wens, ik wens (gewenst item) omdat (reden)' . Ze gaat verder met zeggen dat de wens elke ronde opnieuw gepost moet worden aangezien de put soms wat hardhorig is. Hij is al oud hoor.

    Voorbeeld:
    Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!

    Ronde 1 - 12 Mei - 26 Mei

    Slechts 1 wens per speler
    De item(s) moeten beschikbaar zijn bij de koopman om met edelstenen gekocht te worden.

    Veel geluk,


    BB_Sious
    Ik wens, ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers het enorm naar hun zin hebben op het water.

  8. #88

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat mijn settlers zo veel grondstoffen gebruiken

  9. #89

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een settlers hoofdkwartier, aangezien ik niet vanaf het begin speel kan ik me settlertjes niet meer in toom houden

  10. #90

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    I wish for an "EHBO pakket" to cure my fallen champion after an accident

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.