Gesloten Onderwerp
Pagina 25 van de 79 EersteEerste ... 15 23 24 25 26 27 35 75 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #241

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een Australische vlag, omdat zo onze Settlers ook mee mogen mag.

  2. #242

    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat mijn werknemers de grond is lava spelen.

  3. #243

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een ehbo pakket, omdat dracul niet graag dood wil zijn.

  4. #244

    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Weert
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens meerdere artetische putten, omdat mijn settlers zo'n dorst hebben en zelfs het beetje water wat ze hebben met de paarden moeten delen..

  5. #245

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een titanium vloer omdat mijn burgemeestershuis vloer groter is dan gedacht, de helft glimt en de rest is nog niet afgewerkt.

  6. #246

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een titanium vloer in mijn prachtige sprookjeskasteel zodat mijn settlers een avondje kunnen gaan dansen!

  7. #247

    Ingeschreven
    Jul 2016
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Voor mijn Settlers wens ik een drijvend huis, zodat er nog meer gezelligheid komt!

  8. #248

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een drijvend huis, omdat bij mijn caravan de hond steeds wegloopt. Hij heeft een verschrikkelijke hekel aan water en dus ruil ik mijn caravan liever in voor een door water omgeven vakantieplekje. Mijn kinderen geef ik dan wel een rubber bootje :-)

  9. #249
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    Wishing Well - Round 5 Winner

    The winner for the fifth round of the Wishing Well contest is Wamsutta. Congratulations on your Floating Residence.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wamsutta Bekijk Berichten
    ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat mijn settlers van een mooi uitzicht houden en graag vissen.
    A new round of the Wishing Well contest begins today, July 25th!

    Round 6 - July 25th to August 7th
    • Only one request per person per round.
    • The winner will be randomly chosen every two weeks.
    • The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems(500or less).
    • The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
    • You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
    Example:
    I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!

    Good luck!
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  10. #250

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik eis, ik eis een zwarte maandag premium icoon, want die heb ik moeten missen door het event gepruts.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.