Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 79 1 2 3 11 51 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud

    [Contest] The Wishing Well

    Introducing...

    The Wishing Well



    A mysterious well has been discovered in the Settlers Online realm, rumoured to have great mystical powers. It's even been circulating amongst the more superstitious Settlers that it has a penchant for helping out those in need of something - a truly fantastical story!

    They say that every two weeks the well will grant the wish of a randomly picked Settler who yearns for an item from the in-game shop costing up to 500 gems. Then, the well seems to transfer the price of the item in gems to the random Settler so that they may purchase the item they need to prosper.

    A wise woman said, 'a Settler who wishes to ask for the well's favour must post in this thread using this exact format: 'I wish for (item desired) because (reason)' for the well to hear the plea!. She goes on to say that the wish must be posted again each round as the well is sometimes hard of hearing. It's pretty old.

    Example:
    I wish for Mystical Horseshoes, because I love to see fast horses!

    Round 1 - May 12th - May 26th

    Only one request per round per player
    The item(s) must be available in the in-game shop to be purchased with gems.

    You will find the feedback thread in here.

    *Please note that due to a price change that happened on April 15th 2019, The Wishing Well can no longer grant wishes for the Floating Residence.

    Best of luck,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 16-04-19 om 11:37. Reden: update Floating Residence
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud

    [Wedstrijd] De Wensput

    We introduceren...

    De Wensput



    Een mysterieuze waterput is ontdekt in het rijk van The Settlers Online, het gerucht gaat dat hij magische krachten heeft. Onder de meer bijgelovige Settlers doet zelfs het verhaal de ronde dat deze een voorliefde heeft voor het helpen van diegenen die iets nodig hebben - een werkelijk fantastisch verhaal!

    Men zegt dat de put elke twee weken de wens van een willekeurig gekozen Settler, die naar een item verlangt van de in-game winkel met een prijs van maximaal 500 edelstenen, vervult. Vervolgens, schijnt het, dat de put de prijs van het item in edelstenen overmaakt naar de willekeurige Settler zodat die het item kan kopen waarnaar verlangd wordt om tot bloei te komen.

    Een wijze vrouw zei, een Settler die de put wenst te vragen om zijn gunst moet in dit draadje posten en gebruik maken van deze exacte opmaak: 'Ik wens, ik wens (gewenst item) omdat (reden)' . Ze gaat verder met zeggen dat de wens elke ronde opnieuw gepost moet worden aangezien de put soms wat hardhorig is. Hij is al oud hoor.

    Voorbeeld:
    Ik wens Mystieke hoefijzers omdat ik houd van snelle paarden!

    Ronde 1 - 12 Mei - 26 Mei

    Slechts 1 wens per ronde per speler
    De item(s) moeten beschikbaar zijn bij de koopman om met edelstenen gekocht te worden.

    Het feedback draadje is hier te vinden.

    *Please note that due to a price change that happened on April 15th 2019, The Wishing Well can no longer grant wishes for the Floating Residence.


    Veel geluk,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 06-05-19 om 09:19. Reden: update Floating Residence

  3. #3
    tripplexxx's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn, mijn settlers houden van grondstoffen delven!

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn , omdat mijn onderzoekers graag op vakantie willen

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een edelstenengroeve, mijn settlers houden van edelstenen!

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    als ik het goed lees mag je maar een wens doen voor een item dat niet meer kost dan 500 edelstenen ?

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Beste spelers,

    zoals aangegeven in de regels gaat het om items met een prijs van maximaal 500 edelstenen, duurdere wensen zullen hoe dan ook niet toegekend worden.

    Met vriendelijke groeten,
    het Mod_team

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    245
    Wereld
    Woestewoud
    dus dan wordt het, ik wens , ik wens een drijvend huis , omdat mijn settlers nieuwe buren willen

  9. #9

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens Gildelidmaatschapcertificaten, omdat wensen toch nooit uitkomen.

  10. #10
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers gek worden van de natte voeten als ze de dijken doorbreken tijdens de stakingen!

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.