We introduceren...
De Wensput
Een mysterieuze waterput is ontdekt in het rijk van The Settlers Online, het gerucht gaat dat hij magische krachten heeft. Onder de meer bijgelovige Settlers doet zelfs het verhaal de ronde dat deze een voorliefde heeft voor het helpen van diegenen die iets nodig hebben - een werkelijk fantastisch verhaal!
Men zegt dat de put
elke twee weken de wens van een
willekeurig gekozen Settler, die naar een item verlangt van de in-game winkel met een prijs
van maximaal 500 edelstenen, vervult. Vervolgens, schijnt het, dat de put
de prijs van het item in edelstenen overmaakt naar de willekeurige Settler zodat die het item kan kopen waarnaar verlangd wordt om tot bloei te komen.
Een wijze vrouw zei, een Settler die de put wenst te vragen om zijn gunst moet in dit draadje posten en gebruik maken van deze
exacte opmaak: 'Ik wens, ik wens (gewenst item) omdat (reden)' . Ze gaat verder met zeggen dat de wens
elke ronde opnieuw gepost moet worden aangezien de put soms wat hardhorig is. Hij is al oud hoor.
Voorbeeld:
Ik wens Mystieke hoefijzers omdat ik houd van snelle paarden!
Ronde 1 - 12 Mei - 26 Mei
Slechts 1 wens per ronde per speler
De item(s) moeten beschikbaar zijn bij de koopman om met edelstenen gekocht te worden.
Het feedback draadje is hier te vinden.
*Please note that due to a price change that happened on April 15th 2019, The Wishing Well can no longer grant wishes for the Floating Residence.
Veel geluk,
BB_Sious