Ik wens 5 adellijke huizen om mijn eiland te kunnen bevolken.
Ik wens 5 adellijke huizen om mijn eiland te kunnen bevolken.
Ik wens 5 adellijke huizen om uit te kunnen breiden.
ik wens een akte handelshuis omdat ik meer zou willen handelen
Dear Settlers,
The winner of the 42nd round of the Wishing Well contest is Ycul. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today March 5th!
Round 43 - March 5th to March 18thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens een chocolade konijn omdat Pasen nog ver weg is..
Ik wens een EHBO-pakket, omdat ik mijn voorraad in de ambulance op peil moet houden.
Ik wens een guitige geoloog omdat mijn huidige geologen het zoeken naar nieuwe afzettingen niet kunnen bijbenen bij het steeds groter worden van mijn eiland
Ik wens een EHBO-pakket, omdat 2 uur herstellen erg lang wachten is.
Dear Settlers,
The winner of the 43rd round of the Wishing Well contest is ABSURDO. Congratulations on your Chocolate Rabbit!
A new round of the Wishing Well contest begins today March 19th!
Round 44 - March 19th to April 1stExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat ik graag meer settlers wil
hallo allemaal