Ik wens, ik wens... een getuige geoloog, omdat mijn geologen de productie nu nauwelijks nog kunnen bijhouden.
Ik wens, ik wens... een getuige geoloog, omdat mijn geologen de productie nu nauwelijks nog kunnen bijhouden.
Ik wens een verbeterde graansilo omdat mijn boeren deze warme zomer zo goed geoogst hebben en niet genoeg opslag hebben.
ik wens ik wens een verbeterd pakhuis zodat ik wat meer spullen op kan slaan
Dear Settlers,
The winner of the 33rd round of the Wishing Well contest is copycat. Congratulations on your Medipack! Your general can now stay out of the infirmary.
A new round of the Wishing Well contest begins today, October 16th!
Round 34 - October 16th to October 29thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens een guitige geoloog zodat mijn geologen geen overuren moeten draaien.
ik wens een zak met alleszaadjes, zodat ik mijn geoloog ff rust kan geven.
ik wens dat ik niet steeds ster menu hoef aan te klikken na dat ik een geo of ontdekkingsreiziger heb geselecteerd... omdat ik van al dat geklik een muisarm krijg :P
Ik wens een guitige geoloog, omdat mijn normale geologen moe worden van de lange zoektochten naar afzettingen
Vae Victis!
Ik wens, ik wens een EHBO paket, omdat mijn generaal dan meteen weer verder met zijn missie kan.
Hello Well-wishers,
Please don't forget to use the magic words "Ik wens..." and "omdat..." in your wishes otherwise, the well will not grant your wish even if your wish is (randomly) selected.
Also, item(s) that you wish for that are not available in the in-game shop, not purchasable by gems and is worth over 500 gems cannot be granted by The Wishing Well.
Happy settling!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.