Ik wens, ik wens, een EHBO pakket, omdat dan mijn generaal weer snel verder kan.
Ik wens, ik wens, een EHBO pakket, omdat dan mijn generaal weer snel verder kan.
Ik wens een Vikingwoning die heb ik nog niet
Ik wens de noord-oost-zuid-west beeldjes van "vruuger" om dat ik de richting kwijt ben en iedereen op mijn eiland ook wat richtingsgevoel gun...
N
|
W --+-- O
|
Z
Ik wens een piratenhut (nee niet het huis maar de hut, een deco) want ik vind het oneerlijk dat hij wel verhandelbaar is maar niet te verkrijgen is terwijl hij dus wel op andere servers te krijgen is. Als hij te verhandelen is dan moet er toch minimaal 1 voorhanden zijn?
ik wens een drijvend huis omdat ik over een week jarig ben en ik zie zoveel van die huizen voorbij drijven dat ik er wel eens een wil vangen
ik wens een prachtig landhuis omdat mijn settlers dit verdienen door hun hard labeurwerk
Ik wens een EHBO kist omdat ik zo verdrietig word van dat wachten op gesneuvelde kampioenen!
Ik wens een kersenboom omdat mijn settlers dan als ze terugkomen van avontuur lekker onder de kersenboom kunnen bijkomen en kersen kunnen plukken ;-)
Ik wens een raving rabbit standbeeld omdat mijn settlers nu al naar het paasevent uitkijken.
Ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers pas getrouwd zijn, kindjes gaan krijgen en een groter huis zoeken