nou voor Sious dan deze :
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
nou voor Sious dan deze :
Good luck!
BB_Sious
Ik wens, ik wens, een partij hardhouten planken (van de groothandel) omdat m'n settlers maar blijven bouwen door de aantrekkende economie.
ik wens alle setllers speller een ijsje
voor de warmte
Ik wens een overzicht van mijn verlieen bijhet afronden van een avontuur of andere opdracht, omdat ik dan snel kan zien welke legers ik weer moet gaan aanvullen.
Ik wens een klooster omdat de bierflesjes op raken
Ik wens een drijvend huisje omdat mijn settlers bij deze temperaturen wel wat afkoeling kunnen gebruiken.
Ik wens een zak met alleszaadjes,omdat mn settlers een zeer ingewikkeld procedé hebben ontwikkeld, waar met alleszaadjes allerlei afzettingen geëxploreerd kunnen worden.
Ik wens het avontuur "de sjamaan" omdat het al een 5 jaar geleden is dat ik dat avo gespeeld heb.
Dear Settlers,
The winner of the 29th round of the Wishing Well contest is Appelflap. Congratulations on your getting the adventure "The Shaman"!
A new round of the Wishing Well contest begins today, Aug 7th!
Round 30 - Aug 7th to Aug 20thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
ik wens een drijvend huis met airco, want mijn settlers snikken van de hitte