Ik wens een EBHO kit, omdat niemand anders wat wenst
Ik wens een EBHO kit, omdat niemand anders wat wenst
Ik wens een drijvend huis, want dan heb ik weer wat om te zinken!
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik wens, ik wens een edelsteen groeve omdat ik dan al de wensen van mijn Settlers kan vervullen.
Ik wens Gildelidmaatschapcertificaten, omdat ons gilde vol dreigt te raken!
Ik wens, ik wens een mooie ijzerafzetting of koperafzetting, mijn koper- en ijzermijnen raken zo snel leeg
Ik wens dat de server problemen worden opgelost zodat we onze settlers weer kunnen verzorgen
The winner of the 21st round of the Wishing Well contest is copycat. Congratulations on your Guild Member Certificates and best of luck in managing your guild.
A new round of the Wishing Well contest begins today, March 20th!
Round 22 - March 20th toApril 2ndApril 9thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 03-04-18 om 11:19. Reden: round extended until 09.04
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens, ik wens een kersenboom omdat het voorjaar is.
Ik wens een EHBO pakket omdat mijn generaals steeds last hebben van de hardnekkige griep tijden het dappere kleermakertje spelen.
Ik wens, ik wens een hardhoutenplanken pakket (uit de groothandel ;-) ) want door een overstroming moeten er een hoop settlers nieuwe parketvloeren hebben.