Ik wens, ik wens een EHBO-pakket zodat mijn generaal snel weer hersteld is na een nederlaag.
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket zodat mijn generaal snel weer hersteld is na een nederlaag.
ik wens :ik wens een sloopploeg om mijn eiland groter te maker
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, één die sneller graaft dan een normale dat is mijn betoog.
ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat de mijne is weggewaaid door irma
ik wens, ik wens een EHBO-pakket voor mijn generaal, omdat die zo hard zijn/haar best doet en af en toe extra goed verzorgd moet worden !
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat die plek van die boot nog lang niet gevuld wordt
ik wens, ik wens.... een sloopploeg, want rotsen heb ik meer dan genoeg!
Ik wens een titaniumvloer, want een van mijn settlers is niet langer meer een boer!
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket, omdat ik nog steeds generaals tekort kom.
The winner for the ninth round of the Wishing Well contest is D-G-H. Congratulations on your Medipack.
A new round of the Wishing Well contest begins on September 19th!
Round 10 - September 19th to October 2ndExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.