Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers gek worden van de natte voeten als ze de dijken doorbreken tijdens de stakingen!
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers gek worden van de natte voeten als ze de dijken doorbreken tijdens de stakingen!
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik wens voor een verbeterde ijzeren pikhouweel, aangezien mn settlers lijden aan bloedarmoede en dus wel wat extra ijzer kunnen gebruiken...:P
Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!
ik wens een mooi huis dan kan ik naar setllers kijkken
armand10
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat ik dan sneller avonturen kan spelen!
ik wens, ik wens een recept voor het maken van een geschrift omdat mijn settlers willen dat de generaals, ontdekkers en geologen sneller hun vaardigheden kunnen verbeteren.
Ik wens, ik wens vazen....dan kan ik de bloemetjes eens buiten zetten
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat tso niet eens automatisch tentjes wilde opzetten voor mijn overtollige bevolking tijdens de vakantie.
P.S.: ik sliep dus wel in een tent.
Ik wens, ik wens een felblauw bloembedpakket (van maar 35 edels!) omdat ik eigenlijk niets te wensen heb maar ik heb dan wel een leuk cadeautje om aan m'n lieve vriendinnetje (Piapio) te geven.
The winner for the sixth round of the Wishing Well contest is Infernalslay. Congratulations on your Floating Residence.
A new round of the Wishing Well contest begins today, August 8th!
Round 7- August 8th to August 21stExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems(500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat het land al zo duur is geworden voor mijn settlers !