Ik wens, ik wens een recept : gegrilde steak, omdat elke dag droog brood eten de settlers er sloom van worden........
Ik wens, ik wens een recept : gegrilde steak, omdat elke dag droog brood eten de settlers er sloom van worden........
ik wens, ik wens 500 edelstenen om met wat ik gespaard heb dan iets moois te kunnen kopen
Ik wens, ik wens een paar stenen muurtjes en een paar lila Bloemetjes om `t eiland wat op te leuken
ik wens voor gelezen boeken, want boeken zijn kennis en kennis is macht en handig voor hulpchat
(ps: de exacte format is veranderd dor sious in de engelse post, niet in de nederlandse)
The winner for the first round of the Wishing Well contest is maksbosch. Congratulations on your Deck of Titanium.
A new round of the Wishing Well contest begins Monday, May 29th!
Round 2 - May 29th to June 11thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems(500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 29-05-17 om 08:49.
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
dit is voor de 2e ronde 29 mei 2017:
ik zou graag een drijvend huis willen, ik krijg namelijk een paar belangrijke edele Heren op bezoek en die willen natuurlijk een mooi en luxe huis aan het water hebben.
Ik wens, ik wens een edelstenengroeve, mijn settlers houden van edelstenen!!!!!
Het begint al weer goed lol o lol o lol
Ik wens, ik wens een EHBO pakket omdat ik de 1-UP nog niet kan betalen
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers gek worden van de natte voeten als ze de dijken doorbreken tijdens de stakingen!
ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de andere geologen niet hard genoeg werken!