Ik wens een drijvend huis, omdat ik hou van het zee zicht!
Ik wens een drijvend huis, omdat ik hou van het zee zicht!
Hmmm, het loopt weer over met originaliteit en correctheid
Ik wens, ik wens, een drijvend huis. Anders verdrinken mijn settlers, ze kunnen namelijk niet zwemmen.
Een drijvend huis, ze zijn gaaf!
Het moet natuurlijk zijn:
Ik wens, ik wens een drijvend huis. Gewoon omdat wonen op het water heerlijk is.
ik wens, ik wens een EHBO pakket omdat gezonde generaals vaak vele wensen hebben maar een gewonde generaal slechts 1.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog omdat de koninklijke ekster dol is op goud. En de settlers zijn dol op de koninklijke ekster en leggen graag iedere ochtend goedklompjes in hun versterbank die de koninklijke ekster dan komt "pikken". En daarom moeten de settlers heel veel koper delven om hamers van te kunnen maken om veel ijzer te delven om al dat goud wat word gedolven te beschermen tegen bandieten en andere vijanden.
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat mijn settlers nooit met te veel zijn om het NOG gezelliger te hebben met elkaar !
Ik wens, Ik wens, Ik wens: een hardhoutenplanken, Omdat: mijn hardhoutzagerij aan renovatie toe is en hem dan eindelijk eens kan repareren!!!!!
Ik wens, ik wens wat mooie kristallen omdat ze zo mooi glinsteren in het daglicht