ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat ze dan gezellig samen kunnen zoeken naar grondstoffen
ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat ze dan gezellig samen kunnen zoeken naar grondstoffen
Ik wens, ik wens een guitige geoloog omdat de koninklijke ekster dol is goud en de settlers dol zijn op de koninklijke ekster en dit graag voor hem delven zodat hij dit iedere ochtend uit hun raam kan komen pikken. En daar voor hebben ze ook genoeg koper nodig en volop ijzer want al dat goud moet natuurlijk ook goed beschermd worden.
Ik wens, ik wens een drijvend Huis , omdat zodat ik mijn Adam en Eva een beetje privacy hebben als ze mijn bevolking weer moeten laten groeien!
ik wens, ik wens en drijvend huis, omdat mijn settlers op graag op reis gaan naar venetie.
ik wens, ik wens liefdesdrank voor alle tso spelers, dat we allemaal van elkaar houden
mijn settlers werken al jaren 365 dagen per jaar en 24 uur per dag, dus wens ik voor hen een dijvend huis zodat ze af en toe kunnen ontspannen aan het water.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, om nog beter mijn eiland te ontginnen.
Ik wens, ik wens en drijvend huis, omdat mijn Settlers aan het water zitten te vissen.
ik wens, ik wens een drijvend huis omdat mijn settlers altijd blij worden van nieuwe inwoners
Ik wens, ik wens, een drijvend huis, zodat ik een veilige plek heb voor mijn heer Dracul als hij niet op avo is,..... (hij struint anders elke nacht over het eiland op zoek naar jonge meisjes).