Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals weer strijdvaardig aan de slag kunnen !
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaals weer strijdvaardig aan de slag kunnen !
ik wens een EHBO omdat mijn gens vaak te lijden hebben en er dan weer sneller tegen kunnen
Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.
Ik wens, ik wens geen ehbo pakket omdat ik het beter vind dat kleinere spelers geholpen worden en dus geen water naar de zee gedragen word.
Ik wens, ik wens een EHBO-pakket omdat mijn generaals wel eens gewond kunnen raken.
Ik wens, ik wens mystieke hoefijzers omdat mij paarden het zo warm hebben met lopen
Ik wens , ik wens een EHBO pakket omdat ondanks de verbeteringen die bergclan een hoop leger kost
Dear Settlers,
The winner of the 52nd round of the Wishing Well contest is Ycul. Congratulations on your Mystical Horseshoes!
A new round of the Wishing Well contest begins today July 23rd!
Round 53 - July 23rd to August 5thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens Mystieke hoefijzers omdat ik houd van snelle paarden!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens een Zak met alleszaadjes, omdat het kan.
Ik wens een guitige geoloog omdat mijn huidige geologen naar mijn mening veel te traag werken.