Ik wens een probleemloze inlog zodat ik gewoon kan spelen. Onbetaalbaar dus voor mij niets wat voor edels te koop is.
Ik wens een probleemloze inlog zodat ik gewoon kan spelen. Onbetaalbaar dus voor mij niets wat voor edels te koop is.
Ik wens 500 gems, omdat ik dan sneller een nieuwe generaal kan kopen
Ik wens, ik wens een titaniumvloer omdat al mijn titanium op gaat aan de paasoffers
ik wens een zak met alleszaadjes, omdat alles zoveel meer kost dan in mijn begroting is opgenomen ;-)
Ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn settlers de beste zorg verdienen !
Dear Settlers,
The winner of the 46th round of the Wishing Well contest is copycat. Congratulations on your Medipack!
A new round of the Wishing Well contest begins today April 30th!
Round 47 - April 30th to May 13thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens Mystieke hoefijzers omdat ik houd van snelle paarden!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens EHBO-pakket omdat mijn Generaal soms verwond raakt door mijn fout.
I wish a, a, an explosion squad :-)
I never grew up, still want to blast things
Ik wens 2 kersenbomen omdat mijn oprijlaan nog niet helemaal af is.
Ik wens eigenlijk niets dan alleen de edels, zodat ik er later écht iets nuttigs van kan aanschaffen.