ik wens een avontuur "piratenleven", omdat ik die nog mis in mijn verzameling en mn ontdekkingsreizigers het vertikken om m mee te nemen.
ik wens een avontuur "piratenleven", omdat ik die nog mis in mijn verzameling en mn ontdekkingsreizigers het vertikken om m mee te nemen.
Ik wens een ehbo-pakket, omdat jullie verder toch niet veel weggeven.
Ik wens een mand vol met pompoenen, omdat mijn settllers wel een lekkere pompoenensoep verdienen.
Dear Settlers,
The winner of the 34th round of the Wishing Well contest is piapio. Congratulations on your Medipack! Hope your Veteran General gets well soon.
A new round of the Wishing Well contest begins today, October 30th!
Round 35 - October 30th toNovember 12thNovember 26th*Example:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: Ik wens... (item desired) omdat...(reason).
Ik wens een drijvend Huis omdat mijn settlers een vakantie met zeezicht willen!
Good luck!
BB_Sious
Laatst gewijzigd door BB_Sious; 13-11-18 om 14:27. Reden: extended
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens een guitige geoloog, omdat mijn andere geologen moe zijn en naar bedje toe moeten.
Dank! De veteraan is er intussen weer bovenop.
Nog een keer dan: Ik wens een piratenhut want ik vind het oneerlijk dat je deze wel kan vragen via handelshuis maar niet kan krijgen omdat hij niet aanwezig is en mijn settlers ervan houden om van alle gebouwen er minimaal 1 te hebben en dit dus nooit kunnen verwezenlijken op deze manier. En om mijn settlers niet te laten sterven aan het grote verdriet zou ik graag deze deco ontvangen.
Ik wens Gildelidmaatschapcertificaten, omdat er misschien binnenkort een hoop leden bijkomen...