ik wens, ik wens een guitige geoloog want mijn huidige willen op vakantie.
ik wens, ik wens een guitige geoloog want mijn huidige willen op vakantie.
Ik wens, ik wens een Guitige geoloog, omdat mijn settlers gehoord hebben van een nieuwe mysterieuze afzetting!
Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat ook mijn eiland de crisis voorbij is en de woningmarkt compleet op slot zit!
Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn, mijn settlers houden van grondstoffen delven!
black sheep 57
Ik wens, ik wens een recept verbeteringsbeëindiger omdat mijn speciale proviandhuis een lege plaats heeft en mijn Settlers daarover klagen.
ik wens , ik wens een drijvend huis , omdat mijn settlers de asielzoekers onderdak willen geven
Ik wens een verbeterde jagershut, omdat ik graag wil dat mijn jagers een betere opleiding nodig hebben.
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat dit grappige mannetje de stemming er in houdt.
ik wens , ik wens het Recept, Gegrilde Steak , omdat mijn Settlers dan lekker kunnen BBQen samen
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat hij zoekt wat ik niet kan zoeken en hij vindt wat ik niet kan vinden en dat dat alles nog eens beter dan men gewone geologen, de guitigerd.