Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 79 EersteEerste 1 2 3 4 5 13 53 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #21

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een guitige geoloog want mijn huidige willen op vakantie.

  2. #22

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een Guitige geoloog, omdat mijn settlers gehoord hebben van een nieuwe mysterieuze afzetting!

  3. #23

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend Huis, omdat ook mijn eiland de crisis voorbij is en de woningmarkt compleet op slot zit!

  4. #24
    geert57's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een onuitputbare kopermijn, mijn settlers houden van grondstoffen delven!
    black sheep 57

  5. #25

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een recept verbeteringsbeëindiger omdat mijn speciale proviandhuis een lege plaats heeft en mijn Settlers daarover klagen.

  6. #26
    pino00999's Avatar
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens , ik wens een drijvend huis , omdat mijn settlers de asielzoekers onderdak willen geven

  7. #27

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens een verbeterde jagershut, omdat ik graag wil dat mijn jagers een betere opleiding nodig hebben.

  8. #28

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat dit grappige mannetje de stemming er in houdt.

  9. #29

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens , ik wens het Recept, Gegrilde Steak , omdat mijn Settlers dan lekker kunnen BBQen samen

  10. #30

    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Vlaanderen
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat hij zoekt wat ik niet kan zoeken en hij vindt wat ik niet kan vinden en dat dat alles nog eens beter dan men gewone geologen, de guitigerd.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.