Gesloten Onderwerp
Pagina 2 van de 79 EersteEerste 1 2 3 4 12 52 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 786

Onderwerp: [Contest] The Wishing Well

  1. #11

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens een monnikenklooster omdat mijn settlers altijd dorst hebben en ik ook

  2. #12
    Sharkdog's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de rest van mijn geologen vinden dat ze te hard werken en dreigen met een staking.

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend huis omdat we met teveel zijn op dit eiland.

  4. #14

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens 7 graniethamer, omdat mijn settlers te bang zijn dat hun 6 granietmijnen en 1 graniethoeve te snel leeg raken

  5. #15

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een drijvend huis zodat de hardwerkende settlers een mooi uitzicht hebben na een dag hard werken.

  6. #16

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een aantal bloembedden, zodat ik wat meer kleur kan aanbrengen in het leven van mijn settlers..
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de grondstoffen dieper zitten dan verwacht

  8. #18

    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat de rest van mijn geologen niet guitig genoeg zijn.

  9. #19

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    ik wens voor iedere settler speler 500 edels zodat men zelf kan kijken en erover kan nadenken wat te kopen bij koopman.

  10. #20

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik wens, ik wens een titaniumvloer omdat mijn ontdekkingsreizigers het al zwaar genoeg hebben.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.