ik wens, ik wens een bomen set om een mooi bos aan te leggen zodat mijn bewoners daar kunnen ontspannen
ik wens, ik wens een bomen set om een mooi bos aan te leggen zodat mijn bewoners daar kunnen ontspannen
The winner for the eighth round of the Wishing Well contest is Xynix. Congratulations on your Floating Residence.
A new round of the Wishing Well contest begins on September 5th!
Round 9 - September 5th to September 18thExample:
- Only one request per person per round.
- The winner will be randomly chosen every two weeks.
- The item(s) you wish for must be available in the in-game shop to be purchased with gems (500or less).
- The winner will be credited with the exact amount of gems the item costs in-game.
- You have to use this exact format: I wish for... (item desired) because...(reason).
I wish for a Floating Residence because my settlers want to have a holiday at the sea-side!
Good luck!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Ik wens, ik wens, een ehbo pakket voor m'n generaals omdat het vaak te lang duurt voordat de trauma heli er is.
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat er te weinig settlers zijn op mijn eiland
KotD - Hofleverancier van rode oortjes sinds 15 april 2013
Ik wens, ik wens dat ik titanium mag ontvangen, het is zo schaars en de loot zit ook niet mee
Ik wens voor 2 dozen pralines omdat mijn avatar best een kilo of 2 mag aankomen en ze smaken zo lekker
Ik wens, ik wens een guitige geoloog, omdat een gewone geoloog te langzaam bewoog
Ik wens, ik wens een drijvend huis, omdat die wel mooi staan op mijn eiland.
ik wens, ik wens een peperkoekhuis, omdat je dat doet dromen van een sprookjeswereld..
ik wens, ik wens een EHBO-pakket, omdat mijn generaal onmisbaar is in de strijd tegen alle bandieten.