Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: [Feedback] Change log 16.05.2017

  1. #1
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud

    [Feedback] Change log 16.05.2017



    16th of May 2017


    Greetings Settlers,

    Please leave your feedback for the latest change log [16.05.2017] here.

    Regards,
    BB_Sious
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 08-05-17 om 14:21.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Apr 2016
    Berichten
    68
    Wereld
    Woestewoud
    Unit portraits above garrisons and enemy camps are now displayed in the order in which they will get targeted by opponents (barring special abilities).
    Loving this! Finally there is an order for troops shown in a general!


    De portretten van eenheden boven garnizoenen en vijandelijke kampen worden nu weergegeven in de volgorde waarin ze aangevallen worden door tegenstanders (behoudens speciale capaciteiten).
    Ik hou hiervan! Eindelijk is er een orde in de getoonde troepen in een generaal!


    (Vertaling toegevoegd, dit zal vaker gebeuren, het forum is Nederlandstalig, buiten de posts van de CM of andere medewerkers van BB dienen alle posts minstens een Nederlandse vertaling te hebben.)
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 09-05-17 om 16:04.

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    De portretten van eenheden boven garnizoenen en vijandelijke kampen worden nu weergegeven in de volgorde waarin ze aangevallen worden door tegenstanders (behoudens speciale capaciteiten=vaardigheden).
    Behoudens speciale vaardigheden... dus het is nog steeds niet consequent

    Er wordt weer flink wat verbeterd, maar ook zijn er wat onduidelijkheden, te weten:
    -Kannoniers hun capaciteit om bonus schade te geven bij het afbreken van verslagen vijandelijke kampen is hernoemd naar "Slopen" en uitgebreidt naar Bestormers. Bonus-schade? waaraan? ronde korter vechten omdat het kamp vlotter omgaat?
    -De achtergrond zal nu vergrendeld worden tijdens het verwijderen van items uit het Stermenu. Uhm...? Stermenu blijft staan?
    -De regels rondom percentage-gebaseerde vaardigheden bij gevechten zijn aangepast. Gevechtsvaardigheden worden nu steeds naar beneden afgerond. Dit verhoogt de impact van Kampioen Vargus zijn schade verminderingsvaardigheid tegen bepaalde vijanden. Da's wel de mooiste in onduidelijkheid

    Verder wel een paar top verbeteringen.

  4. #4
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    tja een linkje naar die changelog vanuit dit onderwerp was handig geweest... scheelt zoeken :P

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iruet Bekijk Berichten
    tja een linkje naar die changelog vanuit dit onderwerp was handig geweest... scheelt zoeken :P
    Changelog-16.05.2017

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Is er misschien een forum waarin staat wat de toegevoegde waarde is van elke skill?

    Bijvoorbeeld Bakbeest: Verhoogt de aanvalsschade met 20/40/60. Deze aanvallen hebben een 33/66/100% kans op het geven van omgevingsschade.
    (in Engels: Juggernaut Increases the attack damage of the general by 20/40/60. These attacks have a 33/66/100% chance of dealing splash damage.)

    Conclusie: o.a Nusala heeft al omgevingsschade dus dat verandert niet en ze gaat met aanvalsschade van 1000-1500 naar 1060-1560. Dat is dus +/- 2 vijanden extra dood.
    en gewone generaal wordt 180 aanvalsschade met splash dus gemiddeld misschien ook 2 vijanden dood.

    Willen we een lijstje waar we op kunnen schieten? Of zien we wel, omdat we de boeken nu immers ergens moeten laten?

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirtane Bekijk Berichten
    Is er misschien een forum waarin staat wat de toegevoegde waarde is van elke skill?

    Bijvoorbeeld Bakbeest: Verhoogt de aanvalsschade met 20/40/60. Deze aanvallen hebben een 33/66/100% kans op het geven van omgevingsschade.
    (in Engels: Juggernaut Increases the attack damage of the general by 20/40/60. These attacks have a 33/66/100% chance of dealing splash damage.)

    Conclusie: o.a Nusala heeft al omgevingsschade dus dat verandert niet en ze gaat met aanvalsschade van 1000-1500 naar 1060-1560. Dat is dus +/- 2 vijanden extra dood.
    en gewone generaal wordt 180 aanvalsschade met splash dus gemiddeld misschien ook 2 vijanden dood.

    Willen we een lijstje waar we op kunnen schieten? Of zien we wel, omdat we de boeken nu immers ergens moeten laten?
    succes!

    http://forum.tsotesting.com/threads/...5415#post45415

    edit: de tijd van schieten is in principe voorbij, daar heb je test servers voor ;p
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 11-05-17 om 18:18. Reden: edit

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb post 45415 even gelezen (46 pagina’s) en wellicht dat een samenvatting wel gewaardeerd wordt.
    Schieten op de boom heeft inderdaad geen zin als de intentie is deze te veranderen, dat gaat niet gebeuren, maar het kan helpen keuzes te maken.
    Het meest besproken is Jog = Draf. Deze is sinds het eerste bedenksel veranderd van altijd sneller lopen naar sneller verplaatsen en sneller teruglopen na overwinning (of verlies maar dan maakt het niet meer uit).
    Ik vind het een van de saaiste dingen in het hele spel dat je een kwartier naar je scherm zit te staren voordat je mannetje eindelijk naar het kamp is gelopen om er een tergend trage aanval in te zetten.
    Een beetje snelheid lijkt mij welkom.
    Het sneller lopen heeft invloed op de blocks die in de bestaande guides als een receptje gegeven worden en daarom valt de generaal nu niet snel aan maar komt ie sneller terug.
    Oke, dat was de samenvatting maar wat nu?
    Bij een lootspot kleermaker loop je 15-20 minuten. Jij zet je aanval in, gaat slapen en de volgende dag heb je loot. De speler zit 20 minuten te wachten. Dit is een spel, je hebt lol.
    Maar nu met 3x Jog loopt ie in de gehalveerde tijd 7-10 minuten als je eerst verplaatst, dus je wacht 10 minuten tot ie dicht bij het aan te vallen kamp staat en zet aanval in, en omdat het toch niet zo lang meer duurt wacht je tot het gedaan is. Als je op zit te letten. Misschien ga je wel wat anders doen want 10 minuten naar je scherm kijken is ook best saai en dan vergeet je hem helemaal en na 20 minuten denk je: Oh ja een aanval. Dus hebben we dan tijd bespaard?
    Het is in het eerste rijtje geplaats en kost dus de simpelste boekjes en die moeten er toch in om de leuke dingen te krijgen, maar ik denk dat Jog uiteindelijk niet oplevert wat je ervan zou verwachten.
    Laatst gewijzigd door mirtane; 12-05-17 om 09:26.

  9. #9
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirtane Bekijk Berichten
    Oh ja een aanval. Dus hebben we dan tijd bespaard?
    Als je het mij vraagt is dat gewoon gewenning, als je er aan gewent bent, dan zal dat niet meer zomaar gebeuren neem ik aan. Maar ik kan me voorstellen dat je dat in het begin inderdaad hebt

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Jog levert heel veel op voor je repeterende aanvals generaals, voor andere generaals zie ik ook geen nut er van.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.