Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: [Feedback] Change log 16.05.2017

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dus Combi van JOG en een aanvals generaal die veel EP binnenharkt (en daar kan je dus je Codex op inzetten op het einde, veel EP binnenharken door 1 generaal).
    Bijvoorbeeld

  2. #12
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Thank you for your patience and understanding!
    BB_Sious


    Met mijn patience gaat het prima, maar mijn understanding is inmiddels tot het 0-punt gedaald
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #13

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Thank you for your patience and understanding!
    BB_Sious


    Met mijn patience gaat het prima, maar mijn understanding is inmiddels tot het 0-punt gedaald
    ROFL, LOL...

    Geduld...heb ik niet...

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    *zucht*
    dan maar aan het werk

  5. #15

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Nog steeds met de update bezig merk ik.

    Ik schreef ergens op het forum dat geduld een schone zaak is, maar hoe schoon kan het geduld blijven vraag ik mij nu af.

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Great update! not only the tech tree but also the combat log and general screen, which have far more utilities than before.

    One critical note: If you have first aid on your general, the amount of losses in the combat log is not accurate anymore, is there a way to add an extra line or correct for this in the combat log as well?

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Lijkt me dat de combat log wel gewoon accuraat is. RANDOM aantal gekozen troepen worden NA het gevecht weer HERSTELD. Als dit direct aan de combat logs toegevoegd zou zijn, kloppen de gevechts berekeningen niet meer.

  8. #18

    Ingeschreven
    Nov 2015
    Locatie
    Overal en Nergens
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Lijkt me dat de combat log wel gewoon accuraat is. RANDOM aantal gekozen troepen worden NA het gevecht weer HERSTELD. Als dit direct aan de combat logs toegevoegd zou zijn, kloppen de gevechts berekeningen niet meer.
    Er staat toch verloren eenheden in de combat log? Herstelde eenheden verlies je niet dus het is niet accuraat in het geval van eerste hulp.
    Als je na het avo stats wil bijhouden aan de hand van de log, of het trainen van eenheden wil bijhouden aan de hand van de log dan klopt het niet.
    Een extra toevoeging "eenheden hersteld: X" zou het meest eenvoudige zijn zonder de informatie van de "ruwe" gevechtsberekening te verliezen

    Edit: Daarnaast staat eerste hulp ook nog als beinvloedde vaardigheid in het log, dus dat maakt een correctie wel vanzelfsprekend
    Laatst gewijzigd door Twaidoezend; 17-05-17 om 20:03.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.