Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: [Feedback] Dev Diary: Skill Tree for Generals

  1. #11

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Ik WIL ook alle 2600 boeken (-een paar 100) ook wel gewoon gratis in mijn mail... wil niet zeggen dat ik het krijg

  2. #12
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    Ik WIL ook alle 2600 boeken (-een paar 100) ook wel gewoon gratis in mijn mail... wil niet zeggen dat ik het krijg
    Dit is natuurlijk een nonsens-opmerking en dat weet je zelf ook wel. Niemand vraagt om gratis boeken, maar zoals het wetenschapssysteem nu in elkaar zit duurt het een jaar of 5 voor je zelfs maar een beginnetje hebt gemaakt ( ik heb het alleen nog maar over manuscripten) met het verbeteren van het gros van de generaals. Wat heeft het voor nut om een nieuwe vaardigheidsboom op te tuigen wanneer de meeste spelers nog niet in de buurt komt om een deel van zijn/haar generaals te verbeteren.
    Ik heb nog lang niet al mijn explorers en scouts (volledig) opgeleid en dat vind ik ook niet nodig,het moet niet, en het kan ook niet met het huidige systeem.
    Ik heb ooit eens uitgerekend wat het me kost om een scout volledig op te leiden:
    totaal nodig: 145 manuscripten, 28 geschriften en 6 codices.
    productietijd met lvl5 boekbinder
    manuscript 12 uur
    geschrift 14.24u
    codex 16.48u
    waarbij de buff beetje lijm zinloos is , je kunt er nog steeds resp.: 2/1/1 p.24u maken
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt mij het leukste als ze zo komen met de mededeling dat we alle geinvesteerde boeken gratis mogen herverdelen over geo's, or's, en generaals. dan kan je gelijk beginnersfoutjes herstellen (ik heb bijvoorbeeld 1 geo met 12 codex rondlopen).
    Maar als dat niet gebeurt begin ik gewoon met investeren in m'n Nasula en 1 MMA om te uppen,... bij de andere generaals doet het er volgens mij niet zo heel veel toe of ze boekjes hebben,....

  4. #14

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    27
    Wereld
    Woestewoud
    Qwerty Ik ben het volledig eens met jouw! ik ben voor, ik denk wel vele met jouw !

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.