Vraag maar raak Antwoorden- Veertiende deel
Noot:
Gelieve te onthouden dat dit ons veertiende deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.
Question 133: Dark-Dirk, Duitsland
Ik ben visueel gehandicapt en ik denk dat ik niet de enige ben. Is het mogelijk of gepland om de afbeeldingen te veranderen, zodat zelfs personen met een visuele handicap nog steeds kunnen genieten van het spel? Op dit moment speel ik op een 100 cm scherm en ik moet nog steeds 175% inzoomen, en het wordt zo onduidelijk.
BB_Pandur:Het spel en de grafische motor zijn niet ontworpen voor gebruik in combinatie met ondersteuning voor visueel gehandicapten. Het zou een zeer grote inspanning zijn om dergelijke aanpassingen uit te voeren. Wij wensen iedereen dat ze "The Settlers Online" kunnen spelen. Helaas, de leeftijd en de onderliggende technische aspecten van het spel bieden niet veel flexibiliteit.
Question 134: dr-g-house-md, Duitsland
Hallo, ik speel de Settler al 10 jaar en ik kan me niet anders dan afvragen, waarom krijgen we alleen ervaringspunten van gevechten? Wanneer komt u tot het punt waar we XP kunnen krijgen van andere prestaties? Het spel heet de Settlers, niet de Veroveraars! Andere platforms hebben dit veranderd, alleen u houdt aan dit oorlog lijkende bestaan.
BB_Alex: De gevechten zijn altijd een cruciaal onderdeel geweest van de Settlers formule. Het doel van het spel is het bouwen van een economie en het te gebruiken om de map te domineren. De Settlers Online werd oorspronkelijk ontwikkeld met als doel de Settlers ervaring in een browser te bieden. Echter, we zijn geïnteresseerd in extra manieren om vooruitgang te boeken door het spel en kansen om xp op te doen, niet alleen door gevechten. Scenario's en missie buffs zoals "Een Huwelijk" of alle inhoud in de brief categorie van de Excelsior streeft naar meer van deze kansen. Zelfs als de gevechten een belangrijk onderdeel van het spel blijven, zijn er extra manieren om xp en vooruitgang door het spel te verdienen.
Question 135: fausti21, Duitsland
Aangezien er gebouwen uit het woestijngebied zijn van de 1001 Nacht Avonturen: Zijn jullie van plan uitbreidingen van het eiland met een ander landschapsontwerp te ontwikkelen dat past bij deze gebouwen en decoraties?
BB_Alex: We hebben op dit moment geen plannen om een extra eiland uitbreiding te introduceren.
Question 136: JMREC, VK
Waarom is het niet mogelijk om in 2 loot spots te zijn op hetzelfde moment?
BB_Alex: Hier zijn drie redenen voor:
De eerste is gerelateerd aan avontuurslotsen die beperkingen zijn, en zoals eerder vermeld zien we beperkingen als uitdagingen die moeten worden beheerd. Deze omvatten beslissingen zoals "Welk avontuur begint?" en "Welke uitnodiging om te accepteren?"
De tweede reden is gerelateerd aan de voortgang. Meer avontuur sloten betekend een snellere vooruitgang door het spel. Dit vergroot de kans dat u verveeld raakt omdat het doel te snel bereikt wordt, terwijl wij minder tijd hebben om nieuwe, interessante inhoud te creëren met nieuwe doelen, die weer sneller bereikt worden.
De derde reden staat vermeld in de vorige bundel antwoorden. Leeching draagt geen bijdrage aan de complexiteit van het spel, noch verrijkt het het spel direct. Wij accepteren dat het in het spel gebeurt, maar we zullen het niet ondersteunen.
Question 137: kevinessi, Duitsland
Blijft de maximale limiet voor geologen en ontdekkingsreizigers hetzelfde of wordt deze binnenkort verhoogd?
BB_Alex: Deze limiet is een belangrijk onderdeel van het ontwerp. Het niet mogelijk maken om alles te ontgrendelen zorgt voor besluitvorming - en dit is een van de belangrijkste uitdagingen in het spel. Je moet de bouwruimte beheren, je moet grondstoffen beheren en je moet vaardigheden beheren. Een verhoging van deze limiet werkt dit direct tegen. Nee, het is zeer onwaarschijnlijk dat deze limiet ooit zal worden verhoogd.
Question 138: KingCannon, VK
Hallo BB. Ik heb de volgende vraag: Waarom hebben sommige spelers meer geluk dan anderen? Wat ik bedoel is dat bij sommige de zeldzame goederen vaak vallen , en bij anderen zelden.
BB_Alex: De drop kansen in het spel zijn voor elke speler gelijk en de data die we hebben geanalyseerd ondersteunt dit. Echter, we begrijpen de teleurstelling dat u geen cool gebouw heeft gekregen nadat u zoveel tijd en moeite heeft, daarom hebben we nagedacht over een drop garantie na een aantal keer onsuccesvolle pogingen. Deze mechaniek wordt gebruikt voor manuscript, geschrift en codex recepten, maar we zijn van plan dit in de toekomst te introduceren voor meer beloningen.
Question 139: Krask, Duitsland
Als er een nieuw avontuur wordt gemaakt en kaart makers vinden snelle routes die het avontuur veel korter en makkelijker maken, vind jullie deze korte routes al in je eigen speeltests, zo niet, hoe vervelend is dat voor jullie?
BB_Alex: Om eerlijk te zijn, niet allemaal. En ja, het is soms teleurstellend. In plaats van ontmoedigd te raken, proberen we het te mobiliseren en te gebruiken om beslissingen te maken voor nieuwe inhoud. Laten we 'El Chupacabra' als voorbeeld nemen. In deze venture kunt u beslissen of u tegen de woedende Maya wilt vechten of dat u ze wilt genezen van de ziekte. Ons doel is om u meer interessante en leuke inhoud te geven en snelle waardevolle beslissingen te laten maken. U bent vrij om snelle routes te gebruiken, maar u kunt hierdoor ervaringspunten, andere beloningen of zelfs gameplay mislopen.
Question 140: Leatherface, Duitsland
Sommige spelers zijn al een aardige tijd inactief. Waarom kunnen jullie deze account niet verwijderen of ze verplaatsen naar de begraafplaats server?
BB_Pandur: Elke speler die terugkeert na aan tijd van inactiviteit zal zijn eiland en vriendenlijst onaangetast zien. Omdat de vriendenlijst en connecties van de originele spelwereld aangetast zouden worden na het verplaatsten van een speler van de ene server naar een andere, staat dit niet op de lijst voor implantatie. Vanuit het technische oogpunt is er voor ons geen reden om inactieve speler accounts te verwijderen.
Question 141: Universalbe, USA
Zal er ooit een onuitputtelijke ijzermijn te koop komen?
BB_Alex: Er zijn op dit moment geen plannen om een onuitputtelijke ijzermijn te introduceren.
Question 142: m-o-p, Duitsland
Welke kleur zijn jullie sokken?
BB_Kumakun, DE CM: Wat zegt de kleur van sokken over een persoon? Wit/licht-roze gestreepte sokken net een zilveren rand bovenin.
Question 143: petra1246, Polen
Van welk soort boeken houd BB_Anash?
BB_Anash, PL GM: Het meeste lees ik fantasy boeken geschreven door Poolse auteurs.
Question 144: Brifi, Frankrijk
Aan BB_Maxhylere, Hoe ziet een gewone dag eruit voor een CM ? Werk je vanuit huis of op kantoor? Heb je tijd voor koffie pauzes? Drink je na een werkdag een drankje met het GameOne team? Etc
BB_Maxhylere, FR CM: Er bestaat niet echt een standaard dag, maar vooruit hier komt het! Ik begin mijn dag met het begroeten van mijn collega's en ons mod team. Dan heb ik een idee van wat er op het moment gebeurt in het spel, van chat, forum, mods, en GM, en het voorbereiden van degelijke acties. Ik verzamel de feedback van de community en verpak ze in iets verteerbaars voor de ontwikkelaars. Dat herhaal ik zo vaak als nodig gedurende de dag. Over de koffie pauze's, ik ben meer een frisdrank type. De meeste CM's op kantoor hebben echter de voorkeur voor koffie.
Question 145: GilligansDad, USA
En iemand moet het vragen- anders zou niemand nog in de nacht kunnen slapen...Wat is jouw favoriete koelkast magneet, Aeyline? ;-)
BB_Aeyline, US CM: Ik zou mijn lieve spelers nooit van hun felbegeerde slaap kunnen weg houden! Dus, om jullie gedachte rustig te krijgen heb ik een foto gemaakt om jullie sommige van mijn favoriete magneten te laten zien. De meeste hebben een speciale betekenis voor mij, ofwel omdat ik de bepaalde plaats bezocht heb of omdat ik het van een geliefd persoon heb gekregen. In elk geval, mijn favoriet allertijden is de magneet van het roze huis, welke me zo een 15 jaar geleden gegeven is als een kraam cadeau bij de geboorte van mijn dochter.
Gelieve >hier< te klikken om je feedback te posten.
Gelieve >hier< te klikken voor het Engelse origineel..