Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Vraag Maar Raak: Antwoorden

  1. #11

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud

    Ask Me Anything Antwoorden - Elfde Batch



    Ask Me Anything Antwoorden - Elfde Batch


    Note:

    Gelieve te onthouden dat dit ons elfde deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.



    Vraag 101: Ar-Aphanuzir, Spanje
    Jaren geleden was er aangekondigd dat jullie aan het nadenken waren over het creëren van een skill tree voor geologen, ontdekkingsreizigers, generaals en voor het eiland, nu is er een skill tree voor generaals om aan te werken. Gaan jullie ook een Skill tree maken voor het eiland? Of is dat idee er niet meer?
    BB_Alex: Ideeën veranderen en ontwikkelen, ze gaan niet heel makkelijk dood. De skill tree voor generaals bijvoorbeeld heeft zich ontwikkeld vanaf het originele idee van jaren geleden tot wat we nu hebben. Het originele idee bevatte niet de unieke eigenschappen voor de generaals en had compleet andere skills omdat we de elite legers of de level cap nog niet hadden. Het spel ontwikkelde en we moesten onze ideeën aanpassen zodat het zou passen en de ontwikkeling zou ondersteunen. In die tijd waren er nog geen dingen zoals eiland zone buffs, welke een behoorlijke impact hebben gehad op het originele idee van een eiland skill tree. Nee, het idee is niet van de kaart of overleden, het past enkel niet meer en zal moeten worden aangepast of misschien volledig herwerkt worden. Er zijn zoveel interessante kansen en manieren waarop zo een skill tree zich kan ontwikkelen. Zal een skill tree voor het eiland of een soortgelijke skill tree in het spel komen? Ik weet het niet, om eerlijk te zijn. We zijn op dit moment niet gefocused op zo een skill tree, dus ik kan je niet vertellen of het er komt in de toekomst.



    Question 102: jcuzzuol, Brazilië
    Waarom geen zee gevechten?l? Beloningen aanbieden in missies?
    BB_Alex: Schepen en Zee gevechten was altijd al iets wat meer gerelateerd is aan en past binnen Anno in plaats van Settlers. De beslissing om beide spellen verschillend te houden omtrent gevechten is gemaakt om het unieke verschil tussen beide spellen te ondersteunen.The Settlers Online heeft land gevechten, terwijl Anno Online zee gevechten heeft. Dus, nee, we hebben geen plannen om zee gevechten te introduceren in The Settlers Online.



    Question 103: lkrocek, Tsjechische Republiek
    Hallo hoe zit het met upgraden van troepen? Ik hou ervan om te upgraden in andere spellen, eg, een upgrade doen voor sommige boog units zal het mogelijk maken om twee of drie keer aan te vallen.
    BB_Alex: Dergelijke upgrades zijn voordelen van een skill tree voor generaals en mogelijk unieke eigenschappen van een generaal. Deze en de eiland wijde buffs staan ons toe om verschillende uitdagingen en situaties toe te laten. Al de gereedschappen zijn al beschikbaar en we willen ons inzetten voor het gebruik van het huidige systeem om interessante uitdagingen en kansen te genereren. De skill tree for generaals en buffs zoals die in "Verloren Stad" zijn enkel het begin, omdat we het plan hebben om deze functionaliteit in de toekomst verder uit te breiden.



    Question 104: melodie44 , Frankrijk
    Welk % van handels aanbiedingen eindigt uiteindelijk als gekocht?
    BB_Alex: Dat hangt af van de tijd en de dag vanzelf. Ongeveer 80% van de aanbiedingen worden geaccepteerd in de eerste 6 uur. Dit is inclusief de aanbiedingen van vrienden.



    Question 105: Pardalot , Latijns Amerika
    Zijn jullie van plan de beloningen bij het levelen te verhogen? Er is slechte een kleine beloning voor zoveel werk en mensen zouden meer geconcentreerd zijn om te levelen, bedankt.
    BB_Alex: Nee, er zijn geen plannen om de beloningen te verhogen bij het levelen. Ons doel is om meer interessante inhoud en spel te geven in plaats van een alleen een simpele grondstof aanbieding. Je voortgang zal je meer gave en leuke dingen geven om te doen en laten ervaren in het spel. Wij zien een hoger voordeel en motivatie met deze aanpak



    Question 106: philus71, Frankrijk
    Is het mogelijk om een fan meeting te houden in Frankrijk?
    BB_Pandur: Beste philus71, Wij kunnen geen fan meeting organiseren in landen waar we geen "basis" hebben. De organisatorische inspanning zou simpel weg te hoog worden. Laat me je verzekeren: Je ne demande pas mieux! .



    Question 107: TTNRoby, Italië
    Het gerucht gaat dat de Excelsior op level 1 staat, Ik zou graag willen weten of er plannen zijn voor een upgrade van dit gebouw.
    BB_Alex: Nee er zijn geen plannen voor upgrade levels voor de Excelsior. De visualisatie van het niveau van het gebouw is een fout en zal volgende week tijdens de update worden opgelost (Deze update is al in Frankrijk ingezet).



    Question 108: Matz25, Duitsland
    Hoe vaak zijn jullie geïrriteerd door ons?
    BB_Pandur: Wij kunnen het gevoel niet omschrijven die we soms hebben tegenover ons meest waardevolle bezit - onze community.
    Laat ik eerlijk zijn: Als de community verdeeld is en beide kanten slaan door op 1 topic, dan is het erg hard voor ons om kalm te blijven en soms zelfs niet geïrriteerd te raken. Beeld je in, de ene helft van de spelers zijn voor oplossing X en de andere helft voor oplossing Y. Beide kanten eisen dat we hun oplossing zo snel mogelijk inbrengen. Ze betitelen de ene kant als "Blue Byte fanboys" en soms vermoeden ze zelfs dat Blue Byte medewerkers zich tussen deze spelers bevinden, afhankelijk van de beslissing. Ja dat irriteert best wel – Niet alleen ons maar bij iedereen die deelneemt op het forum. Dat is waarom kalme en redelijke discussies beter helpen voor iedereen - en onze moderators worden het niet zat om de community hieraan te herinneren, zelfs niet als het om pittige topics gaat.



    Question 109: Scared_Bunny, Duitsland
    Hebben jullie een kantoor mascotte die jullie ons willen voorstellen?
    BB_Pandur: Natuurlijk hebben wij een mascotte. Het TSO kantoor team is bekend bij Blue Byte and Ubisoft als "Hoffice" - waarom? Bekijk het hier http://ubi.li/cm924



    Question 110: NikoDrynn, VK
    BB_Saqui, hou je van taart?
    BB_Saqui, UK CM: Taart? Taart! Wat voor taart!? Hot pot taart? Creamy chicken taart? Steak and pepper taart? Misschien meer een beetje minder traditioneel, zoals een pizza taart. Ow en als toetje een appel taart! Rabarber taart! Banoffee taart! Ja - ik denk dat je wel kan zeggen dat ik van taart hou



    Question 111: Vlad, Rusland
    Welke maaltijd heeft de voorkeur bij BB medewerkers: Fastfood of zelf gemaakt?
    BB_Kumakun, DE CM: Dit hangt af van de de dag, tijd en collega. Als je niet genoeg tijd hebt zul je vanzelf kiezen voor fastfood als favoriet. Maar we hebben ook ook een aantal collega's die fantastisch kunnen koken en bakken. Soms krijgen we heerlijke taarten, of cupcakes op ons kantoor - zoet en zelf gemaakt. Zelfs buiten ons werk worden we beinvloed door de discussies die we hadden op kantoor. Ik herinner me een discussie die ging over "erg gehypte" eenhoorn-chocolade. Later die dag, heb ik een eenhoorn-noodles klaargemaakt thuis en aan iederen laten zien de dag erna.



    Klik alstublieft >hier< om feedback achter te laten.
    Klik alstublieft >hier< voor de Engelse vertaling.

  2. #12

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud


    Ask Me Anything Antwoorden - Twaalfde deel


    Noot:

    Gelieve te onthouden dat dit ons twaalfde deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.



    Question 112: blondehexe, Duitsland
    Zal er in de toekomst een event komen waarbij gildes tegen elkaar moeten strijden om hun teamwerk te laten zien?
    BB_Alex: We dachten aan zo een idee en we vonden het zo leuk dat we overwogen hebben om het in het spel te introduceren als een kern mechaniek met seizoenen in plaats van een event. Echter zijn er nog geen gedetailleerde plannen voor. Het is een simpel idee dat veel aandacht benodigd voor wij het kunnen presenteren. Dus zal er zo een evenement zijn in de toekomst? Misschien, ik weet het niet. Het klinkt in elk geval cool.



    Question 113: Eldrtich1, Duitsland
    Zijn er plannen on de kansen op een vervolg avontuur te wijzigen?
    BB_Alex: Onze laatste evaluatie toonde aan dat de drop-kansen voor vervolg avonturen gecombineerd dient te worden met andere veranderingen om de impact op de economie en sfeer, in het algemeen , te verhogen. Een dergelijke mogelijke verandering zou ook een verandering moeten bevatten in de drop-kansen van epische beloningen, het zou de loot boost voor co-op avonturen moeten omvatten en het moet de hoge hoeveelheid hoogwaardige middelen (platinaerts, mahoniehout, magische bonen) aanpakken, die door de avontuurbeloningen in het spel komen . De reden om deze kansen te combineren hangt af van de positieve impact van de economie en ook van de community sfeer. Dit zou ons in staat stellen om de hoeveelheid hoogwaardige bronnen in avontuur loot te verminderen en misschien zelfs een aantal bronnen te verwijderen die al op dit punt kunnen worden geproduceerd (paarden), om de kern gameplay lus te verbeteren die is uitgelegd in een van de vorige antwoorden. De reden hiervoor is dat we de kansen voor andere beloningen kunnen verhogen en misschien zelf nieuwe alternatieve beloningen aan kunnen bieden in ruil. Zo een aanpassing werkt ook beter in combinatie met een nieuwe manier om gronstoffen te spenderen en, in het beste geval, zou het samen moeten gaan met een introductie van een manier om VEEL grondstoffen te spenderen . Dit vereist dat we een goed plan ontwikkelen voor deze aanpak, misschien zelfs splitsen in fasen met kleinere updates. Ongeacht wat we beslissen, het zal gecommuniceerd worden naar jullie. We hebben nog geen plan ontwikkeld, en dat zal tijd nodig hebben. het zou samen moeten gaan met een introductie van een manier om veel grondstoffen te spenderen


    Question 114: Graaflin, VK
    Ik vraag me af of Excelsior echt voor altijd blijft.
    BB_Alex: De excelsior blijft zolang The Settlers Online er is. Voor altijd zou geweldig zijn.



    Question 115: Ivan-Asen-II , VK
    Hallo, is er een kans voor mij om een manuscript recept te winnen?
    BB_Saqui, UK CM: Er is zeker een kans, en je bent misschien wel dichterbij dan je denkt! We hebben een nieuw gegarandeerd loot systeem geïntroduceerd een paar maanden geleden, deze zal je een zeldzame loot geven, zoals het manuscript recept, na een aantal pogingen. Dus blijf proberen en je zult snel beloond worden!



    Question 116: preindi , Duitsland
    Is een filter om in-game berichten te archiveren gepland?
    BB_Alex: Er zijn geen plannen om een filter of archief functie te introduceren in de nabije toekomst. Echter, we willen nog steeds de verwerking van mails op een gegeven moment verbeteren.



    Question 117: jochenf , Duitsland
    Ik zit vast in de wereld van TSO! Hoe kan ik terugkeren naar de echte wereld?
    BB_Ondgrund, DE CM: Je zal eerst een "Gebrouwen Onschuld" moeten gebruiken en een eenhoorn moeten vangen. Dan zal je moeten wachten op een regenboog, het einde van de regenboog moeten vinden welke niet bewaakt wordt door een leprechaun, en dan eroverheen rijden met je eenhoorn. Of je kan je browser sluiten, maar dat zou saai zijn.


    Question 118: Yuuriko, VK
    Ik faal in de romantiek. Kan ik ook tips krijgen om mijn liefdes leven te verbeteren?
    BB_Saqui, UK CM: Ik zou voor jezelf een betrouwbaar TSO liefdesdrankje maken - het is gezegd dat 60% van de tijd, het werkt elke keer!



    Question 119: Jafool, USA
    Is BB aan het werven en zo ja, zijn ze bereid om mij in edelstenen en grout te betalen?
    TSO Production Team: Ja wij zijn aan het werven! Hier kunt u onze vacatures vinden: http://www.bluebyte.com/en/career/vacancies We betalen echter alleen in echt geld .



    Question 120: Woookie, Duitsland
    Lezen jullie echt alle vragen?
    BB_Pandur: Ja, echter zijn we niet in staat om elke vraag te beantwoorden. We hebben besloten om vragen die vaker voorbij komen te selecteren.



    Question 121: Lotte_2009, Duitsland
    Horen de MOD's en BB-medewerkers bij gildes?
    BB_Pandur: Met onze verborgen ninja accounts genieten we allemaal op de beste manier van het spel. Ik wel, maar vanzelf, zeggen we niet meer omtrent dit. Weet gewoon het feit dat we inderdaad het spel spelen in ons privé leven, met vrienden en de meeste van ons al sinds een zeer lange tijd.



    Question 122: PanicMan, Duitsland
    Wie beslist of een suggestie van een speler in het spel komt en waarom wordt de community niet betrokken bij zulke beslissingen?
    BB_Alex: Het hangt af van het niveau van de de beslissing. Hoog-level beslissingen, zoals de volgende ontwikkeling, wordt gedaan door het Project Management gebaseerd op feedback en suggesties van het gehele team. Beslissingen op lager en meer gedetailleerd niveau worden gedaan door verschillende afdelingen of zelfs door een enkele persoon. Spel ontwerp bepaalt hoe mechanica, systemen en balansering moeten worden geformuleerd, terwijl Programmering besluiten over het gebruik van de database, de structuur van de code en bepaalde andere benaderingen. Kunst beslist over de kunststijl en de activiteiten ontwikkelingsstructuren, terwijl het Community Management besluit hoe de community enthousiast gemaakt wordt en hoe de community benaderd wordt. Terwijl de beslissing over de kunststijl wordt gedaan door de afdeling Kunst, wordt het sterk beïnvloed en verrijkt door feedback van andere afdelingen, omdat iedereen constant op zoek is naar feedback. de community zelf wordt altijd betrokken als ze ons feedback geven op ontwikkelingen op de test servers of suggesties geven op het forum .Het direct betrekken van de community vereist extra inspanning. De beslissingen moeten duidelijk en openlijk worden medegedeeld met alle voordelen en nadelen. De resultaten en feedback moeten verzameld en samengevat worden. Dit proces zet de gehele ontwikkeling van een nieuwe functie in de wacht als de beslissing samenhangt met een kritiek spel mechaniek. Een andere belangrijke reden is het aantal mensen die betrokken wordt bij het maken van een beslissing. Een maaltijd bereiden met teveel koks zal de smaak aantasten in plaats van het verbeteren. Het beste scenario is om het één kok re laten doen en de anderen feedback of suggesties te laten geven. De definitieve beslissing moet altijd door één enkele persoon of in overeenkomst tussen slechts een paar worden gemaakt.



    Gelieve >hier< te klikken om je feedback te posten.
    Gelieve >hier< te klikken voor het Engelse origineel..
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 05-10-17 om 13:36.

  3. #13

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud


    Vraag maar Raak Antwoorden - Dertiende deel


    Noot:

    Gelieve te onthouden dat dit ons dertiende deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.



    Question 123: Alienearth92, Duitsland
    Zijn er functies in het spel die jullie geïmplementeerd hebben met een doel, maar die spelers misbruiken? Zo ja, wat is het grootste wat spelers veranderd hebben ( voorbeeld: blocks/leech voor vis etc.)?
    BB_Alex:Je kan zeggen dat (b)locken er 1 was in het verleden. We hebben geleerd om te werken met (b)locks) als een strategie. Het zorgde ervoor dat we meer nagedacht hebben bij het creëren van nieuwe inhoud of zelfs mechanica, zoals de vaardighedenboom voor generaals. (B)locken is op dit moment niet echt een probleem. Het wordt nog steeds niet ondersteund door ons, aangezien we de functionaliteit niet kunnen waarborgen en het is geen kern mechaniek van het spel. Er is één voordeel om (b)locken als strategie te behouden: het verbetert het spel door er meer complexiteit toe te voegen, en voor veel van jullie komt het plezier uit deze complexiteit. In dit geval verrijkt (b)locken het spel vanuit een mechanische kijk erop. Echter zijn dingen niet hetzelfde als het op leeching (lootspot waarbij 1 speler eigenlijk het avo doet) aankomt. Leeching draagt ​​niet bij aan de complexiteit van het spel en verrijkt het gevechtsspel niet. We accepteren dat het gebeurt in het spel, maar we ondersteunen het niet. Er is een derde issue, en voor mij persoonlijk, is dit de grootste. De mogelijkheid om grondstoffen van je pakhuis naar het stermenu te verplaatsen. Het is in feite ongelimiteerde opslag en werkt direct tegen de kern van het spel en de uitdaging van een economisch bouw spel. De uitdaging van zo een spel ligt in het hanteren van beperkingen, zoals bouwruimte of opslag. Dit elimineert bijna enkele van de uitdagingen. Naar mijn mening zullen zelfs grote spenderingen niet zo uitdagend zijn als ze zouden moeten zijn, omdat deze onbeperkte opslag altijd tegen een spendering zal werken, ongeacht hoe groot het is.



    Question 124: annotom60, VK
    Hallo, waarom moeten we betalen voor het verplaatsen van gebouwen? Als het gratis was zou het herbouwen van je eiland veel beter zijn.
    BB_Alex: Het managen van grondstoffen en de beperkingen is het meest cruciale onderdeel van een economisch bouw spel. In feite is het de reden voor zo een spel.We wilden deze resource management factor ook toepassen op het verplaatsen van gebouwen. Het verhoogt de uitdaging om zoveel mogelijk gebouwen te verplaatsen als mogelijk is in een paar stappen. Je moet vooruitdenken en plannen om deze taak een succes te laten worden. En het is een grondstof spendering.



    Question 125: B-Drewery, VK
    Het spook kamp op expedities is erg handig om je aanval te plannen. Zijn er plannen om dit in te voeren op alle avonturen, zodat we kunnen testen en nieuwe routes kunnen vinden?
    BB_Alex: Dit staat nog op de lijst van dingen die we graag, op een bepaald punt, in het spel zouden willen zien. Er zij nu geen plannen voor, maar het kan er misschien wel komen in de toekomst. We houden het in de gaten.



    Question 126: Chaquelin, Duitsland
    Is het mogelijk om op een dag je avatar naam of avatar plaatje te veranderen?
    BB_Alex: Dit is iets wat ik graag op een bepaald punt in het spel zou willen zien. De prioriteit voor zo een update is erg laag aangezien het meer iets is van "leuk om te hebben". Misschien ooit.


    Question 127: flaskodavid, VK
    Komt er in de toekomst een verbeterde recycle fabriek?
    BB_Alex: We hebben op dit moment geen plannen om een verbeterde recycle fabriek te introduceren. Wie weet komen deze plannen er in de toekomst.



    Question 128: Maulwolf, Duitsland
    Zijn er ideeën om de devaluatie van kaartfragmenten tegen te gaan? In het verleden waren ze nuttig, maar nu zijn ze nutteloos.
    BB_Alex: Ja, we hebben een aantal ideeën om het spenderen van kaartstukken te verhogen. Deze omvatten de introductie van nieuwe avonturen die beschikbaar zijn voor kaartonderdelen, maar ook een algemene herbalancering van de prijs. Voor nu zijn het slechts ideeën en vragen extra werk om alle details te definiëren.



    Question 129: shitti, Duitsland
    Welke functie van de originele Settler games zou je persoonlijk toevoegen aan het spel als je dat zou kunnen?
    BB_Ondgrund, DE CM: Ik zou een soort van "Goddelijke interventie" mechaniek toevoegen aan het spel.
    Het zou u in staat stellen om middelen in een nieuw (en duur) religieus gebouw te offeren en daardoor manna te krijgen. Met de manna kun je de hulp inroepen van de goden. Dit zou in de vorm van tijdelijke buffs ,voor uw thuis eiland of een avontuur, komen. Het zou een mooie spendering zijn en kan mettertijd uitgebreid worden met nieuwe buffs.



    Question 130: kulfon76, Polen
    Wat is de schoenmaat van Penelopa?
    BB_Penelopa, PL CM: 39 En die van jou?



    Question 131: tutnichtgut19, Duitsland
    Als u een TSO karakter tot leven zou kunnen laten komen, welke zou u kiezen en waarom?
    TSO Project Manager: Ik zou de Onverschrokken ontdekkingsreiziger tot leven laten komen, omdat ik een project manager ben en ik ervan hou hoe snel en efficiënt ze is. Ze krijgt alles gedaan



    Question 132: Bommel1234, Duitsland
    Zullen wegen ooit meer worden dan decoratie?
    BB_Alex: We hebben absoluut er aan gedacht om een mechaniek voor wegen te creëren en die relevant te maken voor de economie. Na een korte evaluatie van het belang, realiseerde we ons dat het geen simpele taak is. Een groot deel van de code die gerelateerd is aan wegen moet herschreven worden om dit voor elkaar te krijgen. Om die reden hebben we besloten tegen de implantatie van zo een mechaniek.


    Gelieve>hier< te klikken om je feedback te posten.
    Gelieve >here< te klikken voor het Engelse origineel.
    Laatst gewijzigd door BB_Sious; 05-10-17 om 13:36.

  4. #14

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud


    Vraag maar raak Antwoorden- Veertiende deel


    Noot:

    Gelieve te onthouden dat dit ons veertiende deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.

    Question 133: Dark-Dirk, Duitsland
    Ik ben visueel gehandicapt en ik denk dat ik niet de enige ben. Is het mogelijk of gepland om de afbeeldingen te veranderen, zodat zelfs personen met een visuele handicap nog steeds kunnen genieten van het spel? Op dit moment speel ik op een 100 cm scherm en ik moet nog steeds 175% inzoomen, en het wordt zo onduidelijk.
    BB_Pandur:Het spel en de grafische motor zijn niet ontworpen voor gebruik in combinatie met ondersteuning voor visueel gehandicapten. Het zou een zeer grote inspanning zijn om dergelijke aanpassingen uit te voeren. Wij wensen iedereen dat ze "The Settlers Online" kunnen spelen. Helaas, de leeftijd en de onderliggende technische aspecten van het spel bieden niet veel flexibiliteit.


    Question 134: dr-g-house-md, Duitsland
    Hallo, ik speel de Settler al 10 jaar en ik kan me niet anders dan afvragen, waarom krijgen we alleen ervaringspunten van gevechten? Wanneer komt u tot het punt waar we XP kunnen krijgen van andere prestaties? Het spel heet de Settlers, niet de Veroveraars! Andere platforms hebben dit veranderd, alleen u houdt aan dit oorlog lijkende bestaan.
    BB_Alex: De gevechten zijn altijd een cruciaal onderdeel geweest van de Settlers formule. Het doel van het spel is het bouwen van een economie en het te gebruiken om de map te domineren. De Settlers Online werd oorspronkelijk ontwikkeld met als doel de Settlers ervaring in een browser te bieden. Echter, we zijn geïnteresseerd in extra manieren om vooruitgang te boeken door het spel en kansen om xp op te doen, niet alleen door gevechten. Scenario's en missie buffs zoals "Een Huwelijk" of alle inhoud in de brief categorie van de Excelsior streeft naar meer van deze kansen. Zelfs als de gevechten een belangrijk onderdeel van het spel blijven, zijn er extra manieren om xp en vooruitgang door het spel te verdienen.



    Question 135: fausti21, Duitsland
    Aangezien er gebouwen uit het woestijngebied zijn van de 1001 Nacht Avonturen: Zijn jullie van plan uitbreidingen van het eiland met een ander landschapsontwerp te ontwikkelen dat past bij deze gebouwen en decoraties?
    BB_Alex: We hebben op dit moment geen plannen om een extra eiland uitbreiding te introduceren.


    Question 136: JMREC, VK
    Waarom is het niet mogelijk om in 2 loot spots te zijn op hetzelfde moment?
    BB_Alex: Hier zijn drie redenen voor:
    De eerste is gerelateerd aan avontuurslotsen die beperkingen zijn, en zoals eerder vermeld zien we beperkingen als uitdagingen die moeten worden beheerd. Deze omvatten beslissingen zoals "Welk avontuur begint?" en "Welke uitnodiging om te accepteren?"
    De tweede reden is gerelateerd aan de voortgang. Meer avontuur sloten betekend een snellere vooruitgang door het spel. Dit vergroot de kans dat u verveeld raakt omdat het doel te snel bereikt wordt, terwijl wij minder tijd hebben om nieuwe, interessante inhoud te creëren met nieuwe doelen, die weer sneller bereikt worden.
    De derde reden staat vermeld in de vorige bundel antwoorden. Leeching draagt ​​geen bijdrage aan de complexiteit van het spel, noch verrijkt het het spel direct. Wij accepteren dat het in het spel gebeurt, maar we zullen het niet ondersteunen.



    Question 137: kevinessi, Duitsland
    Blijft de maximale limiet voor geologen en ontdekkingsreizigers hetzelfde of wordt deze binnenkort verhoogd?
    BB_Alex: Deze limiet is een belangrijk onderdeel van het ontwerp. Het niet mogelijk maken om alles te ontgrendelen zorgt voor besluitvorming - en dit is een van de belangrijkste uitdagingen in het spel. Je moet de bouwruimte beheren, je moet grondstoffen beheren en je moet vaardigheden beheren. Een verhoging van deze limiet werkt dit direct tegen. Nee, het is zeer onwaarschijnlijk dat deze limiet ooit zal worden verhoogd.



    Question 138: KingCannon, VK
    Hallo BB. Ik heb de volgende vraag: Waarom hebben sommige spelers meer geluk dan anderen? Wat ik bedoel is dat bij sommige de zeldzame goederen vaak vallen , en bij anderen zelden.
    BB_Alex: De drop kansen in het spel zijn voor elke speler gelijk en de data die we hebben geanalyseerd ondersteunt dit. Echter, we begrijpen de teleurstelling dat u geen cool gebouw heeft gekregen nadat u zoveel tijd en moeite heeft, daarom hebben we nagedacht over een drop garantie na een aantal keer onsuccesvolle pogingen. Deze mechaniek wordt gebruikt voor manuscript, geschrift en codex recepten, maar we zijn van plan dit in de toekomst te introduceren voor meer beloningen.


    Question 139: Krask, Duitsland
    Als er een nieuw avontuur wordt gemaakt en kaart makers vinden snelle routes die het avontuur veel korter en makkelijker maken, vind jullie deze korte routes al in je eigen speeltests, zo niet, hoe vervelend is dat voor jullie?
    BB_Alex: Om eerlijk te zijn, niet allemaal. En ja, het is soms teleurstellend. In plaats van ontmoedigd te raken, proberen we het te mobiliseren en te gebruiken om beslissingen te maken voor nieuwe inhoud. Laten we 'El Chupacabra' als voorbeeld nemen. In deze venture kunt u beslissen of u tegen de woedende Maya wilt vechten of dat u ze wilt genezen van de ziekte. Ons doel is om u meer interessante en leuke inhoud te geven en snelle waardevolle beslissingen te laten maken. U bent vrij om snelle routes te gebruiken, maar u kunt hierdoor ervaringspunten, andere beloningen of zelfs gameplay mislopen.



    Question 140: Leatherface, Duitsland
    Sommige spelers zijn al een aardige tijd inactief. Waarom kunnen jullie deze account niet verwijderen of ze verplaatsen naar de begraafplaats server?
    BB_Pandur: Elke speler die terugkeert na aan tijd van inactiviteit zal zijn eiland en vriendenlijst onaangetast zien. Omdat de vriendenlijst en connecties van de originele spelwereld aangetast zouden worden na het verplaatsten van een speler van de ene server naar een andere, staat dit niet op de lijst voor implantatie. Vanuit het technische oogpunt is er voor ons geen reden om inactieve speler accounts te verwijderen.


    Question 141: Universalbe, USA
    Zal er ooit een onuitputtelijke ijzermijn te koop komen?
    BB_Alex: Er zijn op dit moment geen plannen om een onuitputtelijke ijzermijn te introduceren.



    Question 142: m-o-p, Duitsland
    Welke kleur zijn jullie sokken?
    BB_Kumakun, DE CM: Wat zegt de kleur van sokken over een persoon? Wit/licht-roze gestreepte sokken net een zilveren rand bovenin.



    Question 143: petra1246, Polen
    Van welk soort boeken houd BB_Anash?
    BB_Anash, PL GM: Het meeste lees ik fantasy boeken geschreven door Poolse auteurs.



    Question 144: Brifi, Frankrijk
    Aan BB_Maxhylere, Hoe ziet een gewone dag eruit voor een CM ? Werk je vanuit huis of op kantoor? Heb je tijd voor koffie pauzes? Drink je na een werkdag een drankje met het GameOne team? Etc
    BB_Maxhylere, FR CM: Er bestaat niet echt een standaard dag, maar vooruit hier komt het! Ik begin mijn dag met het begroeten van mijn collega's en ons mod team. Dan heb ik een idee van wat er op het moment gebeurt in het spel, van chat, forum, mods, en GM, en het voorbereiden van degelijke acties. Ik verzamel de feedback van de community en verpak ze in iets verteerbaars voor de ontwikkelaars. Dat herhaal ik zo vaak als nodig gedurende de dag. Over de koffie pauze's, ik ben meer een frisdrank type. De meeste CM's op kantoor hebben echter de voorkeur voor koffie.



    Question 145: GilligansDad, USA
    En iemand moet het vragen- anders zou niemand nog in de nacht kunnen slapen...Wat is jouw favoriete koelkast magneet, Aeyline? ;-)
    BB_Aeyline, US CM: Ik zou mijn lieve spelers nooit van hun felbegeerde slaap kunnen weg houden! Dus, om jullie gedachte rustig te krijgen heb ik een foto gemaakt om jullie sommige van mijn favoriete magneten te laten zien. De meeste hebben een speciale betekenis voor mij, ofwel omdat ik de bepaalde plaats bezocht heb of omdat ik het van een geliefd persoon heb gekregen. In elk geval, mijn favoriet allertijden is de magneet van het roze huis, welke me zo een 15 jaar geleden gegeven is als een kraam cadeau bij de geboorte van mijn dochter.





    Gelieve >hier< te klikken om je feedback te posten.
    Gelieve >hier< te klikken voor het Engelse origineel..


  5. #15

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud


    Vraag maar raak antwoorden - Vijftiende Batch


    Noot:

    Gelieve te onthouden dat dit ons vijftiende deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.



    Vraag 146: Aromadose, Duitsland
    Waarom duurt het zo lang om problemen te herstellen (tenzij ze een negatieve impact hebben voor BB))?
    The Development Team:Alle spel problemen worden hersteld op basis van hun impact op het spel, spelers en de economie.
    Stel je voor een bug die het mogelijk maakt om te "cheaten" voor een ​​eindeloze hoeveelheid edelstenen - dit zou ons pijn doen, geen twijfel, en het kan gemakkelijk leiden tot het sluiten van het spel. Zoiets zouden we zo snel mogelijk moeten herstellen. "Normale" game gerelateerde bugs worden eerst beoordeeld en afgewogen op basis van hun impact. Als we in staat zijn om uiteindelijk de bug te kunnen ontdekken (wat al enige tijd kan duren), zijn het vinden en ontwikkelen van een fix voor het probleem de volgende stappen op de lijst. Zodra we een oplossing vinden, implementeren wij de verbetering in de test- en de laatste spelversie (en wordt alweer gewerkt aan toekomstige versies met hun eigen testen). Dit proces kan 2 maanden of langer duren.

    QA Team: Er zijn verschillende redenen waarom het zo lang kan duren om een bug te herstellen. Het herstellen van bugs is een onderdeel van ons ontwikkelings proces. We proberen zoveel als mogelijk op te lossen, maar we proberen ook nieuwe content voor de spelers te leveren. Het creëren van content vergt ook een hoop tijd voor het gereed is om live te gaan. Daarom is het soms nodig om sommige bugs op te schuiven naar een latere versie.
    Bovendien zijn sommige bugs niet zo makkelijk om te herstellen, omdat ze invloed hebben op andere delen van het spel of niet aan onze kant zijn en we ze niet kunnen herstellen. We proberen om zo min mogelijk downtime te hebben tijdens events (zoals de brug bug tijdens de laatste Crisis Missie)
    Als er bugs zijn die een terugkerend onderwerp zijn, contacteer de GM's / Mods en ze zullen de bugs voor u doorzetten. We zullen proberen om vervelende bugs te plannen naar eerdere versies, zodat u zo veel mogelijk van het spel kunt genieten.

    Vraag 147: JP2429, Duitsland
    Spelen de Developers, Game Designers, Support mensen etc. echt het spel zoals elke normale speler?
    BB_Pandur: Ja, we spelen allemaal het spel met onze privé accounts. Sommige van ons zijn lid van Gildes en nemen deel zoals gewone spelers. We cheaten niet met deze accounts ( als in de zin van we krijgen geen gratis spullen)



    Vraag148: anna2011, Duitsland
    Wat is het hoogste level in het BB team?
    TSO Team: Een ouder worden is het hoogste niveau om in het leven te bereiken - en we zijn er trots op dat sommige teamleden al dat doel hebben bereikt . In relatie tot het spel, dat is level 75 .



    Vraag 149: Emmahermine, Duitsland
    Hoe zijn jullie op het idee gekomen voor de Excelsior?
    BB_Alex: We wilden iets speciaals en spannends maken. Iets dat zou bijdragen aan de evolutie van het spel en de spelervaring zou versterken. Elke functie begint met zo'n eenvoudige visie en groeit met de tijd. Als basis is er een spelverloop en alle ontwikkelingen zullen dit spelverloop moeten versterken en uitbreiden.
    Elk idee dat de visie en de lus ondersteunt, heeft een zeer hoge waarde en dergelijke ideeën beginnen te verschijnen in elke geest, zodra de visie is opgericht en getoond. Er is meer informatie omtrent het ontwikkelen van de Excelsior in de DevBlog [link hier]



    Vraag 150: xmauriusx, Duitsland
    2 jaar geleden hadden jullie het cross server "Rode neuzen dag " event met de ballonnen. Ik vond dat erg leuk. Komt er nog een keer zoiets?
    BB_Alex: Een server/wereldwijd event klinkt verleidelijk. Iedereen die samenwerkt om een doel te behalen en tegen anderen te strijden. De leeftijd en de grootte van onze werelden variëren. en dat het moeilijk om een mooie balans te vinden. Een balans waar mensen niet in het nadeel voelen in vergelijking met andere werelden. Daarnaast zijn er ook technische uitdagingen. We hebben op dit moment geen plannen om zo'n cross-server evenement uit te voeren.



    Vraag 151: antted, VK
    Waarom krijgen generaals geen promotie als ze gevechten winnen?
    BB_Alex: Om het wetenschapssysteem consequent te houden, besloten we dezelfde vaardigheden aan te pakken als bij andere specialisten zoals Ontdekkingsreizigers en Geologen.



    Vraag 152: ikimiaca, VK
    Is er een limiet op het aantal magere hein generaals die je kan hebben net als Santa Claus bijvoorbeeld, of is het enkel een limiet per event.
    BB_Alex: De limieten voor beschikbare specialisten gedurende events is enkel gebonden aan het event. Het is geen blijvende limiet, die gebruikt wordt voor andere specialisten zoals de Meester in Vechtsporten. Een blijvende limiet zal alleen toegepast worden als we beslissen ze beschikbaar te maken buiten een event. Er zijn geen plannen om deze specialisten beschikbaar te stellen buiten events om. Wij zien het belang om unieke event specialisten te hebben.



    Vraag 153: MadamRamsay, USA
    1- Waarom kunnen we gebouwen en decoratie niet roteren zodat ze een andere kant opstaan.
    2-Waarom kunnen we het burgemeester huis niet verplaatsen?
    3-Wanneer krijgen we meer verschillende decoraties voor onze eilanden?
    4- We kunnen rotsen en bergen opblazen, waarom geen groepen van bomen?
    BB_Alex: 1. TSO is geen 3D game.
    Onze gebouwen en bezittingen zijn 2D foto's, en elk extra perspectief van een bezitting verdubbelt automatisch de hoeveelheid foto's die moeten worden geladen. Deze waarde neemt nog verder toe voor gebouwen met animaties, waardoor de prestaties van het spel zwaar worden beïnvloed.

    2. Het Burgemeester Huis is tevens een pakhuis. Pakhuizen zijn niet verplaatsbaar omdat ze de eigenaar van een sector definiëren. Als u het uit de sector verplaatst, wordt het eigendom verwijderd waardoor ook alle gebouwen in deze sector worden verwijderd.

    3.We introduceren, van tijd tot tijd, nieuwe decoratie. Gedurende events, Zoals het laatste Paas event, of met nieuwe inhoud zoals "Van liederen en Vloeken". Bedankt om het te benoemen, we houden het in de gaten tijdens het ontwikkelen.

    4. Rotsen getroffen door slooppersoneel zijn unieke objecten, die reageren op een item. Zo'n voorwerp moet met de hand op de kaart vervangen worden. Bomen zijn ook hout afzettingen die direct verbonden zijn aan de economie van het spel. Het verwijder baar maken is veel complexer en veel vragen moeten worden beantwoord. Wat gebeurt er als alle bomen weg zijn? Wat gebeurt er, als u plotseling besluit dat u de bomen wilt terugkrijgen en ze weer wil gebruiken als afzetting? Kun je bomen planten? Kan ons spel de mechaniek hanteren om bomen te planten? Een dergelijke verandering vereist dat er meerdere extra nieuwe mechanieken nodig zijn.



    Question 154: ChinBad, USA
    Wat is het gekste, grappigste support ticket dat jullie ooit hebben gekregen?
    CS Team: Er zijn altijd tickets die een lach op ons gezicht brengen. We hebben er een paar geselecteerd voor jullie, inclusief een recente die gerelateerd is aan het lopende Halloween event: "Hey, zo ik heb de eerste Gollem neergehaald met water" , oh, arme Gollem, Waarom zou iemand hem willen neerhalen?

    Hier nog wat andere voorbeelden:

    Wij: - Beste Speler, verwijder alstublieft uw browser cache (stap voor stap uitleg bijgevoegd)Dit is een probleem dat alleen ontstaat door uw cache.
    Speler: - Dat heb ik al meerdere keren gedaan..Jullie helpen helemaal niet!! Jullie zeggen altijd dat het probleem aan mijn kant ligt!
    Wij: - Dat is raar, het is echt een issue wat wat gecreerd wordt enkel door cache. Kunt u ons uitleggen hoe u uw Browser cache leegt? Misschien dat ik u dan verder kan helpen?
    Speler: - Denk niet dat ik zo dom ben. Ik weet he ik cache moet legen. Op je bureaublad, klik je op de kleine prullenbak. Rechts Klikken en dan klik je op leeg prullenbak.
    Wij: -...Oke, dit verklaart een hoop. Wilt u de stappen die we hebben gegeven nog eens uitvoeren.
    Player: - Nu werkt het


    Wij: - Stuur alstublieft een screenshot van de error
    Speler stuurt een selfie
    We: - Ehm... mooie foto maar ik heb een screenshot nodig van de error
    Player: Het is goed.. ik was de error




    Question 155: kofa1996 , VK
    Wat zijn block aanvallen en wat zijn de voors en tegens?
    BB_Alex: Blocken is een strategie waarbij sommige van je generaals gebruikt worden om een kamp te blokkeren, zodat andere de onderschepping zone kunnen passeren en het volgende kamp kunnen aanvallen. De voordelen zijn minder verliezen. De andere zijde is het risico. We garanderen niet dat een block werkt omdat het sterk afhangt van de situatie en de parameters. Meer informatie kan gevonden worden in het archief in het spel.


    Gelieve >hier< te klikken om je feedback te posten.to post your feedback.
    Gelieve >hier< te klikken voor het Engelse origineel.

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud


    Vraag maar Raak Antwoorden - Zestiende Deel


    Noot:

    Gelieve te onthouden dat dit ons zestiende deel van gepubliceerde antwoorden is. Ons team gaat verder met het verwerken van de vragen die ingediend zijn door onze wereldwijde gemeenschap; aanvullende antwoorden zullen in de toekomst gegeven worden op geselecteerde vragen.



    Question 156: TIPEX, Nederland
    We hebben altijd een Nederlandse CM gehad, die geboren en opgegroeid is in Nederland, met de verandering van de taal van de CM ben ik benieuwd welke nationaliteit je hebt.
    BB_Sious: Als het leven een role-playing game is en je er één kan kiezen bij karakter creatie, zou ik misschien Duitsland kiezen zodat ik meer visa vrij kan reizen, misschien Jamaica, reggae leren spelen en Rastafari worden, of misschien Mongolië en het grote open land ervaren op de rug van een paard, een adelaar hebben als huisdier en gebraden dinner eten gebruik makend van een in de hand gehouden vlammenwerper.
    Terug naar je vraag, Ik heb de Philipijnse nationaliteit. Ik heb tenminste deze levendige tekening van een aapjesetende arend op mijn paspoort.


    Question 157: hanta, VK
    Ik wil het geheime ingrediënt weten! Je geeft onze settlers 1 visschotel, an dan voor dezelfde hoeveelheid goud. doen ze 2 munten in plaats van 1.
    BB_Alex: Eén enkele visschotel triggert een uniek effect voor onze Settlers. Het staat ze toe om goud zo effectief te smelten dat ze veel meer uit één stuk erts kunnen krijgen. Het is geen geheim ingrediënt, het zijn the settlers, die erg speciaal zijn.



    Question 158: Kitek, Tsjechië
    Zijn jullie van plan om een generaal te introduceren die alleen bruikbaar is voor de Arabische avonturen? Het zou geweldig zijn om zo een generaal te hebben die bijvoorbeeld een grotere capaciteit voor troepen zou hebben.
    BB_Alex: Er zijn generaals met een hoge capaciteit voor troepen die ook nog uitgebreid kunnen worden door middel van skills. Deze combinatie verlaagt de verliezen op de Arabische nacht avonturen behoorlijk. Buiten dat om, is het haast onmogelijk om een generaal te introduceren die geweldig is op enkel de Arabische nacht avonturen, omdat deze generaals automatisch beter zijn voor alle avonturen, vooral met de grote hoeveelheid troepen. Ons persoonlijk doel, voor nu, is om interessante generaals te creëren in plaats van enkel te gaan voor meer en krachtiger. Nusala, Anslem, Vargus and nu Mary zijn generaals die specifieke voordelen hebben en moeten worden gecombineerd om het beste resultaat voor uw persoonlijke speelstijl te bereiken. Deze benadering creëert ruimte voor optimalisering en planning, hetgeen het hoofddoel is in een economisch bouw spel zoals TSO.



    Question 159: Siedler-Junkie, Duitsland
    Is het mogelijk om een soort van prullenbak te creëren voor het Ster menu voor items die ik nooit zal gebruiken?
    BB_Alex: We hebben wel wat grappen gerelateerd aan dit onderwerp. We hebben er zelfs aan gedacht om de nieuwe berg een vulkaan, waar je items kan verbranden. Het zou mooi zijn om een mechaniek te hebben waar je van je spullen af kan komen. Voor nu is het prioriteit voor ons en we hebben hier nog geen goede aanpak voor bedacht. Misschien dat we ooit zo een soort mechaniek introduceren. Voor nu geen plannen.


    Question 160: Epilarxos, Griekenland
    Hallo, ik wil vragen of het mogelijk is om de tijd van de zoektochten van de ontdekkingsreiziger te verkorten.
    BB_Alex: Alles is Mogelijk. Je kunt de tijd van de taken voor de ontdekkingsreizigers verkorten door middel van de skill tree. Daarnaast hebben we geen plannen om de tijden te verkorten. . Ik prefereer liever een waardevolle lus in plaats van slechts een simpele afname.



    Question 161: TAG1984, Italië
    Waarom kunnen we andere spelers hun eilanden niet veroveren?
    BB_Alex: Sommige spelers willen niet dat hun eiland veroverd wordt. Dit is één van de dingen die onze spelers leuk vinden van dit spel. Het vredig opbouwen van een stad en hun economie zonder de angst om iets te verliezen omdat een andere speler het eiland overneemt. Als je andere eilanden wilt veroveren, probeer dan kolonies te veroveren die in het bezit zijn van andere spelen door expedities.



    Question 162: Wirusisko, Polen
    Ik wil vragen of er een nieuwe Poolse server komt?
    BB_Alex: Nee, geen plannen voor een nieuwe Poolse server.



    Question 163: kke2100, VK
    Zijn er plannen om de batch groottes in kazernes vanaf de huidige 25 te verhogen?
    BB_Alex: Hetzelfde hier, geen plannen voor nu



    Question 164: Arendyll, USA
    Waarom kunnen we de geolisten of Ontdekkingsreizigers niet cancelen als we ze op de verkeerde zoektochten hebben gestuurd?
    BB_Alex:Ik denk omdat er nog geen gesupporterde functie is. We hebben nog geen gedetailleerde plannen voor zo een functie, dus zijn er geen plannen om het toe te voegen. Dit kan vanzelf in de toekomst veranderen.



    Question 165: LioneeR, USA
    Toen ik voor het eerst begon, voelde ik me alsof ik werd misbruikt in het handelskantoor. Mensen bieden doelbewust waanzinnig scheve handels aan in de hoop te kunnen profiteren van anderen. Is er iets in de maak voor een prijswijzer? Ik begrijp dat we willen dat markteconomie hun werk doet, maar ik denk dat een uitgebreide prijsgids van BB ervoor zorgt dat spelers niet misbruikt worden.
    BB_Alex:Prijzen voor goederen en artikelen veranderen op basis van de huidige status van de economie en de inhoud. Het hebben van een prijsgids vereist de noodzaak om het up-to-date te houden. Dit omvat het verzamelen van de gegevens van alle servers, aangezien deze al verschillen en een prijs definiëren die rekening houdt met al deze gegevens. Dit alles op een wekelijkse of maandelijkse basis. Een aankoop op het handelskantoor is uw persoonlijke beslissing en we willen het niet van u afnemen of uw beslissing beïnvloeden door een prijsgids vrij te geven. Het controleren van de markt, het analyseren ervan, het optimaliseren van uw economie op basis van de lessen en profiteren van uw strategie, zou de beloning moeten zijn voor de tijd die hierin is geïnvesteerd. Je zou kunnen zeggen dat het een kant van het spel is en deel uitmaakt van de TSO-ervaring. Daarnaast willen we onze middelen investeren in het creëren van interessante inhoud en enkele kleine leuke toevoegingen aan het spel toevoegen.



    Gelieve >hier
    Gelieve >hier< te klikken voor het Engelse origineel.
    Laatst gewijzigd door MOD_Duimelijntje; 12-11-17 om 13:57.

  7. #17
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud


    Vraag Maar Raak antwoorden - Laatste Deel


    Vraag 166: Account verwijderd
    Na de Arabische nachten en de Sprookjesavonturem, wat zijn de plannen? Indianen of andere culturen zoals in Settlers III, Romeinen, Egyptenaren of de Amazone?
    BB_Alex: Als eerste gaan we naar het noorden, het land van de Noormannen. De bergbewoners campagne is ontwikkeld als toevoeging met extra uitdagingen en beloningen. Persoonlijk hou ik er van om andere culturen te ervaren in het spel. We hebben nog niet beslist welke inhoud we hierna aan het spel gaan toevoegen.


    Vraag 167: Drachentier 75, Duitsland
    Munten zijn een grote kopzorg voor beginnende spelers, waarom is er geen bank waar je ze kan lenen met een bepaald rentepercentage?
    BB_Alex: Ik vraag mij af hoe vaak je dan geld mag lenen van die bank? Het kan niet oneindig zijn want daar zou misbruik van gemaakt kunnen worden, en dan hebben we het nog niet eens over de belasting voor de database met zo'n nooit eindigende lening. Een limiet zou het probleem alleen naar een later moment verplaatsen.
    Er moet ook een soort malus zijn. Een eenvoudige toevoeging tijdens de terugverdientijd zal niet werken omdat je nog steeds kunt voorkomen dat je het terugbetaalt, dus er is een constante malus nodig, maar hoe zou het eruit zien? Er zijn meer vragen om te beantwoorden en nog veel meer om aan te pakken. Ik zie niet het voordeel van een dergelijke bank als dergelijke zaken niet zijn uitgedacht.


    Vraag 168: Hakkeborn, Duitsland
    De herberg is nutteloos en ik speel sinds de Beta. Is het niet mogelijk om de herberg een nieuwe functie te geven?
    BB_Alex: Ja, je hebt gelijk, de herberg verliest zijn functie zodra alle specialisten zijn aangeschaft voor munten. We zijn aan het kijken op welke manier we de functie van de herberg kunnen uitbreiden.


    Vraag 169: Mr_Update, Duitsland
    Hebben jullie plannen om de beloning van de kolonies aan te passen zodat we de overproductie kunnen verhandelen of verhandeling voor iets wat we kunnen gebruiken?
    BB_Alex: We focussen ons nu op de nieuwe campagne, dus we hebben zeker geen plannen om de beloningen aantal passen. Misschien dat we in de toekomst nog in staat zullen zijn om het expeditie systeem aan te passen.

    Vraag 170: RosaliexD, Spanje
    Waarom zijn er geen spullen om het bouwproces te versnellen?
    BB_Alex: Er zijn andere manieren om het bouwproces te versnellen.


    Vraag 171: Invictvm, Italië
    Wanneer wordt het mogelijk om maarschalken en generaals te verwijderen die we niet meer nodig hebben?
    BB_Alex: Geen plannen voor zo'n mogelijkheid.


    Question 172: Vanto, Italië
    Ik ben een speler met 1 jaar spelervaring (ik voel mij een nieuweling) en ik heb gemerkt dat vanaf level 50 de xp die gehaald moet worden om een level hoger te komen erg hoog is. Hebben jullie onderzocht of andere queesten (hoofd- of zijmissie) toevoegen zou helpen bij het versnellen van de level-up? Dat zou iedereen erg waarderen.
    BB_Alex: Wij zijn altijd bezig met het beschikbaar stellen van nieuwe inhoud welke ervaringspunten opleveren en we moeten dit in balans houden. Het is al mogelijk om sneller level up te gaan als je het vergelijkt met een jaar geleden en ik neem aan dat het sneller gaat als we nieuwe content beschikbaar stellen in de toekomst.



    vraag 173: CoyoteNZ, VK
    Zou het mogelijk zijn om de vijandelijke aanvallen en de defensieve orders op te lijsten?
    BB_Alex: De aanvallen kunnen gezien worden door met de muiscursor over het vijandelijke kamp te gaan. De sortering van de troepen geeft aan welke eerst heeft aangevallen. De aanval is gebaseerd op de troepen en dat de speler altijd eerst is. Troepen met de eerste slag worden gevolgd door de eerste slag troepen van de vijand. Dan volgen de gewone troepen van de speler waarna de gewone troepen van de vijand volgen en zo verder. meer informatie kan gevonden worden in het archief. We zullen nadenken hoe we dit verder kunnen verbeteren.


    Vraag 174: KnurBojowy, Polen
    Voldoet het graan van de boerderijen wel aan de EU-richtlijnen?
    TSO Team: Ons graan voldoet aan alle richtlijnen die wordt gespecificeerd in de EU-richtlijnen in de landbouw- en bosbouwsector en in plattelandsgebieden 2014-2020.


    Vraag 175: Viraxen, Polen
    Wanneer is er een op TSO gebaseerde film gepland?
    TSO Team: Het zou best wel cool zijn om de Settlers tot leven te zien komen op het grote doek! Maar momenteel zijn er geen uitgewerkte plannen dus zullen we het met onze PC schermen moeten doen!


    Opmerking:

    Met 175 beantwoorde vragen gaan we de eerste Ask Me Anything sessie afsluiten. We hopen dat we de meeste dringende vragen hebben beantwoord en we hopen dat dat je ze net zo betekenisvol vond als ze voor ons waren.


    Klik >hier< om je feedback achter te laten.
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 24-11-17 om 12:57.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.