Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Avontuur] Duidelijk verschil maken tussen eigen avo en LS

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud

    [Avontuur] Duidelijk verschil maken tussen eigen avo en LS

    Als je zelf een avo hebt gestart en je bent ook mee als LS in een ander avontuur staan deze onder elkaar. Als zowel ik als de speler waarbij ik LS ben hetzelfde avontuur spelen is het verschil niet te zien van wie welk avontuur is. Het kan zichtbaar zijn aan de tijd en het menu wanneer het avo aangeklikt wordt, maar het zou fijn zijn als er een soort van kleurcodering komt. Je eigen avontuur verschijnt dan bijvoorbeeld in het groen en die van de ander in het rood.

    Te vaak neemt een generaal de verkeerde afslag omdat je, ondanks goed kijken, blijkbaar het verkeerde avontuur hebt aangeklikt. Of omdat de avonturen ineens omgekeerd staan,dit overkomt mij wel eens als het spel voor de zoveelste keer weer eens vastloopt.

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij kan je dit oplossen door je avonturen te verslepen toch? Dan komen ze voortaan op dit plek tevoorschijn. Zelf versleep ik ze in iedergeval altijd rechts eigen links de ls
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Bij mij werkt dat niet. Als ik de een naar links versleep, sleep ik de ander automatisch mee. Eerst de ene aanvinken in het missieboek en verslepen werkt ook niet. De ander komt er automatisch bij. Bij mij zijn ze niet te scheiden.

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    mmhmhm nu je zegt bij mij werkt het ook niet meer misschien verandert dacht vroeger dat dit zeker kon
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Als je zelf een avo hebt gestart en je bent ook mee als LS in een ander avontuur staan deze onder elkaar. Als zowel ik als de speler waarbij ik LS ben hetzelfde avontuur spelen is het verschil niet te zien van wie welk avontuur is. Het kan zichtbaar zijn aan de tijd en het menu wanneer het avo aangeklikt wordt, maar het zou fijn zijn als er een soort van kleurcodering komt. Je eigen avontuur verschijnt dan bijvoorbeeld in het groen en die van de ander in het rood.

    Te vaak neemt een generaal de verkeerde afslag omdat je, ondanks goed kijken, blijkbaar het verkeerde avontuur hebt aangeklikt. Of omdat de avonturen ineens omgekeerd staan,dit overkomt mij wel eens als het spel voor de zoveelste keer weer eens vastloopt.
    ja vooral dat laatste is irritant en verder zou ik het ook fijn vinden als beter te zien is wat je eigen avo is en wat niet

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Zou mooi zijn als dit inderdaad eens wordt aangepakt, maar tot die tijd... blijven opletten.
    Dus nog steeds goed kijken of er onder aan het avo staat: Avontuur Annuleren of Avontuur Verlaten

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    [Avontuur] Meldingen in het avontuur

    Is er misschien de mogelijkheid (optie) om meldingen tijdens het avontuur uit te kunnen schakelen .
    Dan heb ik het over deze meldingen,
    Voorwerpen
    en nieuwe missie
    die constant terugkomen al heb je ze weg geklikt .
    Dat pijltje is best wel irritant eigenlijk die constant blijft hameren .
    Misschien een optie om deze melding als langzaam verdwijnende popup te maken?
    Of uit te kunnen schakelen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    whahahahaha, hildegardis, en een beetje sprookjesguy werkeloos maken, ze hebben 1,5 vakjeguy al ontslagen beetje medelijden met ze he

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.