Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: [Feedback] Easter 2017 - Dev Diary

  1. #31

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    3x lootwaarde op onder andere coop adventures---> TOP IDEE (mede ook omdat ik al vaker had gevraagd met events de loot in coops en weinig gespeelde avo's aantrekkelijker te maken). Dit mag zeker in volgende events herhaald worden.

    Verder complimenten voor de 23 uurs tijdslimiet ipv 24 uurs. Zo kan je tenminste elke dag op dezelfde tijd je ding doen, en niet elke keer weer een paar minuten later.
    Laatst gewijzigd door ErwinR55; 18-04-17 om 11:27.

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    my home ofc
    Berichten
    926
    Wereld
    Woestewoud
    helemaal eenz met Erwin

  3. #33

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    ik vond het een top event (jammer van de ernstige lag de eerste 2 dagen) maar verdere helemaal top!

  4. #34

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    168
    Wereld
    Woestewoud
    Ernstige lag de eerste 2 dagen? Gedurende het event was het continu een drama. Ik heb nog nooit zoveel op F4 moeten drukken als tijdens dit event. De hoeveelheid vastlopers was voor mij niet meer te tellen zoveel.

    Verder was het en prima event, maar de lag maakte het gewoon niet fijn om te spelen.

  5. #35

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kolkkie Bekijk Berichten
    Ernstige lag de eerste 2 dagen? Gedurende het event was het continu een drama. Ik heb nog nooit zoveel op F4 moeten drukken als tijdens dit event. De hoeveelheid vastlopers was voor mij niet meer te tellen zoveel.

    Verder was het en prima event, maar de lag maakte het gewoon niet fijn om te spelen.
    F5?

    Ik had eerlijk gezegd alleen de eerste week last, vooral de eerste paar dagen. Verder zelf amper last gehad

  6. #36

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    In short: Great event, awesome amount of 'wannahave' shop-items, great fun with the coops (now that they were attractive enough to play).

    Good Job BB

  7. #37

    Ingeschreven
    Feb 2015
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik vondt het een leuke evenument om te doen

  8. #38
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    3x lootwaarde op onder andere coop adventures---> TOP IDEE (mede ook omdat ik al vaker had gevraagd met events de loot in coops en weinig gespeelde avo's aantrekkelijker te maken). Dit mag zeker in volgende events herhaald worden.

    Verder complimenten voor de 23 uurs tijdslimiet ipv 24 uurs. Zo kan je tenminste elke dag op dezelfde tijd je ding doen, en niet elke keer weer een paar minuten later.
    Helemaal mee eens...alle COOP's 3x lootwaarde doen...heb genoten van mijn eerste COOP's!!!
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.