Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 38

Onderwerp: [Feedback] Easter 2017 - Dev Diary

  1. #21
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qwerty Bekijk Berichten
    Kan het kloppen dat de chatserver eruit ligt en je niet kunt zien wie online is omdat de lampjes het niet doen???
    Dat heb ik ook...

    daarnaast had het misschien een betere timing geweest als jullie de chat er maandag of afgelopen weekend al uit gehaald hadden ipv vandaag.De problemen met login lagen niet bij jullie (als tso team; was probleempje met uplay), toch netjes dat er dan, ondanks dat, een compensatie wordt gegeven
    Laatst gewijzigd door iruet; 29-03-17 om 21:48. Reden: edit

  2. #22
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Please be advised the zone limit will be decreased in this server in order to improve the overall performance of the game. This means that players may experience an extended waiting time when entering a new zone for the first time (e.g. for the first login, for the first adventure visit, and for the first time they visit a friend). After the zone has been loaded, there should be no more issues.

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  3. #23

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    [14:49] MOD_Alba: Beste Settlers, er is een oplossing gevonden voor de lag, daarom zal de zone limiet verlaagd worden. Dit betekend wel dat jullie een langere wachttijd kunnen hebben bij het binnenkomen van een nieuwe zone (vb eerste inlog, eerste bezoek aan een avontuur, eerste bezoek aan een vriend). Nadat de zone geladen is zouden er geen problemen meer mogen zijn.

    Van Chat geplukt...

  4. #24

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door copycat Bekijk Berichten
    [14:49] MOD_Alba: Beste Settlers, er is een oplossing gevonden voor de lag, daarom zal de zone limiet verlaagd worden. Dit betekend wel dat jullie een langere wachttijd kunnen hebben bij het binnenkomen van een nieuwe zone (vb eerste inlog, eerste bezoek aan een avontuur, eerste bezoek aan een vriend). Nadat de zone geladen is zouden er geen problemen meer mogen zijn.

    Van Chat geplukt...
    Dank u wel copycat Wij waren even druk met andere dingen.

  5. #25

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen volgend jaar de gestippelde eitjes weer terug komen? Vond die er veel leuker uit zien dan die lelijke blauw groen gestreepte eier.

  6. #26
    TIPEX
    de seizoensavonturen zijn een heel goede toevoeging, ik hoop dat dit ook met andere events zal doorgevoerd worden, het maakt het en stuk leuker en het doel van variatie te creeren in het spelelement is ten volle uitgevoerd zo MAAR laat deze nieuwe toevoeging geen constante worden in de zin van dat he telke keer dezelfde avonturen zullen zijn, want dan zal het doel van deze opzet teniet gedaan worden

  7. #27
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErwinR55 Bekijk Berichten
    Kunnen volgend jaar de gestippelde eitjes weer terug komen? Vond die er veel leuker uit zien dan die lelijke blauw groen gestreepte eier.
    Helemaal mee eens er moeten meer gestippelde eitjes komen.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  8. #28
    TIPEX
    het overbuffn van de feesteverstoorders is een heel fijn gegeven in het spel en ook failsafe die is ingebouwd door toedoen van de problemen die ontstonden toen dit niet kon voor halloweenevent 2015 (als ik het goed voorheb), het is zelfs verbeterd zodat de eigenaar van de eventgerelateerde verschijning in het midden op je kan zien of de missie voldaan is of niet


    kleine opmerking aan deze mooie verbetering:
    ik zou graag zien dat bezoekende spelers ook dit icoontje zien, daarnaast zou ik het ook een mooie optie vinden dat je als speler kan aanduiden of iedereen dan wel enkel gildeleden deze hup kunnen aanbieden, dit om de gildewerking te bevorderen en ervoor te zorgen dat er geen onnodige buffs worden gedropt wanneer de prestaties is voldaan

  9. #29

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    onnodig buffs droppen is eigen communicatie fout. Leer communiceren, daar is juist ook een gilde chat handig voor ;-)

  10. #30
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers,

    Seasonal adventures and Easter egg designs? Check. Game design? Check. Your feedback and suggestions will be forwarded to our developers. Who knows what they will come up next with your ideas? And I hope you all enjoyed the Easter event. The removal phase has begun. However, you can still use your Stripy eggs in the event shop until the 25th of April. For more information regarding the removal phase, please go here.

    Warm regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.