Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bon Voyage!

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    Bon Voyage!


    Dear Settlers,

    I am writing to announce that after taking over the Community Manager back in August of 2016, it's my time to say farewell.

    I enjoyed every minute of it, and wouldn't trade the experience for anything else in this world.

    Before I pick up my bags and up to leave, I want to introduce you to my successor. A man who has shown me that he is up to the challenge. BB_Sious will be in taking care of the community in my stead. Happy Settling!

    Regards,
    BB_Nanuq
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.591
    Wereld
    Woestewoud
    Hello Settlers!

    Thank you for the introduction BB_Nanuq. This is BB_Sious and I am happy to join the community management team of ‘The Settlers Online’. I welcome the opportunity and the challenges in managing this online community. Playing video games is fun and being in an online community wherein you can share your experiences in playing the game can double that fun.

    If you have any questions or if you want to send feedback, you may send me a message anytime.

    Happy Settling,
    BB_Sious

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Vrije vertaling:

    Beste Settlers,

    Ik schrijf jullie om aan te kondigen dat , na mijn komst als Community Manager in Augustus 2016, mijn tijd om vaarwel te zeggen is gekomen.

    Ik heb van elke minuut genoten en ik zou de ervaring voor niks in deze wereld willen ruilen.

    Voordat ik mijn spullen pak om te vertrekken wil ik jullie graag mijn opvolger voorstellen. Een man die me heeft getoond dat hij gereed is voor de uitdaging. BB_Sious is hier om mijn plaats om te zorgen voor de community over te nemen. Veel spelplezier!.

    Vriendelijke Groet,
    BB-Nanuq
    Laatst gewijzigd door MOD_Duimelijntje; 22-03-17 om 20:35.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo Settlers,

    Bedankt voor de introductie BB_Nanuq. Ik ben BB_Sious en ik ben blij om het Community Team van "The Settlers Online" te versterken.
    Ik verwelkom de kans en de uitdagingen in het managen van deze online gemeenschap. Het spelen van video spellen is leuk en het aanwezig zijn in een online gemeenschap waarin je je ervaringen kan delen als je het spel speelt kan dit plezier versterken.

    Als jullie vragen hebben of feedback willen sturen, mogen jullie dit altijd doen.

    Veel spelplezier,
    BB_Sious

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.