Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Gildemissie Vrienden buffen

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud

    Gildemissie Vrienden buffen

    Geachte Tso Fanss,

    na de jaren mee zijn er natuurlijk nieuwe buffjes uitgekomen. maar niet alles is met de jaren meegegaan zoals Gildemissies wat over buffs gaat (buffen bij vrienden) ik heb ondertussen bijna heel me gilde gehad om heel hun eiland te buffen maar ik stijg niet eens met 1 buff omhoog gegaan. ik begin me er nu een beetje aan te ergen 3k aan buffs erdoorheen gejaagt Gilde leden met een volle Vuureiland achtergelaten. maar toch even de oude buffs weer gaan creeëren.



    zou het geen idee zijn dat voor zulke Missies Elke buff meetelt waaronder ook de nieuwere buffs, dit zorgt erdus voor dat we steeds buffs moeten gaan maken van de oudere generatie buffs. ik hoop dat er meerdere op TSO dit een goed idee lijkt.

    Met vriendelijke Groet,

    Killerned3

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Wereld
    Woestewoud
    Het probleem met deze missie is het woordje "bijvoorbeeld" aan het eind..... Het moet namelijk specifiek met cadeaumanden. Gelukkig zijn er ook weer gildemissies, waarbij je die mag maken, dus heb je die waarschijnlijk wel op voorraad

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dat het foutief is, dat " bijvoorbeeld", is al vaker bekendgemaakt. De vraag is of er nu eindelijk eens een missie komt waarbij je DIKKERE/BETERE Buffs mag gooien ipv van die "niet-meer-van-deze-tijd"-manden
    En dat begrijp ik volkomen, die vraag... mag wel een wat anders voor komen als je in de hoogste level-sectie van de gm's en dm's hangt.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    120
    Wereld
    Woestewoud
    Bij missies waarbij je wel zelf je buf mag kiezen (bijvoorbeeld een aantal Excelsior missies waarbij je 50 bufs moet gooien op gebouwen van vrienden) Kan je er heel snel (en goedkoop) vanaf komen door gewoon 50 visjes in een vijver te gooien,... of 50 vlees in een vleesput, of 50 koper in een kopermijn,... :-) alles werkt en je bent geen 50 bufs kwijt.

  5. #5
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb hier geen probleem mee , okey het is een beetje misleidend die bijvoorbeeld maar heb geen probleem mee om 5 oude buffs te maken.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

Plaats een Reactie

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.