Gesloten Onderwerp
Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 2 3 4 5 6 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #31

    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn er ideeën om in de toekomst 'auto switches' voor gebouwen e.d. te ontwikkelen? Hiermee bedoel ik dat wanneer men bijvoorbeeld op vakantie gaat een tijd en datum in kan stellen dat gebouwen uitschakelen, tevens ook weer een tijd en datum om in te schakelen. Hiermee kan de boel, vooral wanneer er nog buffs aanwezig zijn, zo efficiënt mogelijk door draaien, ipv het direct stop te moeten zetten omdat men voor een bepaalde tijd niet inlogt.

  2. #32

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    59
    Wereld
    Woestewoud
    Al eens eerder geopperd:
    Is het mogelijk een beloning te koppelen aan de collectiemissie: alles verzamelen? (bijvoorbeeld kristal)
    De drive om alles te vinden is er nu totaal niet, omdat het enige van belang vlaggen zijn. En die zijn uiterst schaars laatste tijd bij mij.....

  3. #33

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    87
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom kan het postvak uit niet hetzelfde werken als het postvak in ? Dus met de mogelijkheid om berichten te bewaren en weg te gooien. Nu staat er vaak alleen maar: je hebt een van de gebouwen van een vriend verbeterd, terwijl de antwoorden en afspraken verdwijnen.

  4. #34

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    In het verleden kregen we regelmatig vouchercode's via de mail. Klopt het dat we deze al een hele tijd niet meer gekregen hebben ?

  5. #35

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Hi BB Nanuq,
    do you have plans to introduce an upgrade to level 7 of the baracks?
    Kind regards,
    Geniet

  6. #36

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Is het mogelijk als je een buff bij iemand anders gooit en je gaat naar zijn eiland toe, dat je ook ergens ziet staan: "iemands" eiland of zo.
    Dan weet je zeker dat je de buff niet bij een verkeerde gooit.

    Groet Woppa

  7. #37

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Het is mogelijk om je generaals een naam te geven, waarom zijn de namen niet zichtbaar voor andere spelers in een avontuur?

  8. #38

    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    29
    Wereld
    Woestewoud
    hoe laat is het ?

  9. #39
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Wat is jullie favoriete vraag geweest?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FutureForce Bekijk Berichten
    ik gebruik steam om Settlers Online te spelen en heb nergens in settlers een optie om mijn e-mail te zien of aan te passen. komt er ooit een mogelijkheid om mijn settlers steam naar een normale browse versie om te zetten ?
    En nee dit is niet mogelijk door de codering, heb dit ooit eens gevraagd aan BB_Taku...

  10. #40

    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_Nanuq,

    Is het mogelijk om wat meer variatie in de gildemissies te krijgen? Zou het mogelijk zijn om manuscripten, geschriften en codexen verhandelbaar te maken? Als de generaals hun nieuwe tree krijgen, krijgen we dan wat vulling cadeau ;-) ?

    mvg,

    Donderstorm

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.