Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 8 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    Ask Me Anything AMA

    Dear Players,

    In hopes of satisfying your curiosity regarding various aspects of the game, as well as building a closer relationship with the community, we invite you to join the ASK ME ANYTHING event.

    Feel free to ask questions below. we will choose one question per player; if your entry is selected, you could win 250 gems!

    Have fun,

    BB_Nanuq
    Laatst gewijzigd door BB_Nanuq; 15-03-17 om 12:21.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    Beste Spelers,

    In de hoop te voldoen aan jullie nieuwsgierigheid met betrekking tot diverse aspecten van het spel, evenals om een hechtere relatie op te bouwen met de gemeenschap, nodigen we jullie uit deel te nemen aan ASK ME ANYTHING event, ook bekend als het VRAAG MAAR RAAK event.

    Voel jullie vrij hieronder vragen te stellen. We zullen een select aantal spelgerelateerde en persoonlijke vragen beantwoorden; indien je inzending is geselecteerd kan je 250 edelstenen winnen!

    Veel plezier,

    BB_Nanuq

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Van welk level is de Exelcior actief?

  4. #4
    Roloff
    Jullie zeggen op de opening pagina dat jullie iedereen een bericht hebben gestuurd naar mailadres van profiel maar mijn mailbox is nog steeds geen mail gezien. Hoe zit dit?????

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_Nanuq,

    Kan/is er wat gedaan om de verkenners en gelogen een naam te geven en een overzicht wat deze gaan doen tijdens de missies?
    Ik moet steeds deze openen om te kijken of de juiste opdracht aanwezig is voor de verkenner/geoloog.

    Komt er een mogelijkheid voor de ls-er om een sluip/snelle route te maken? B.v. bij De dappere kleermaker. De looter moet helemaal naar het einde lopen voor een kill.

    mvg,

    Rob

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    24
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_Nanuq,
    Rechts van de balk met avatars zijn er 4 horizontale knopjes: Alles - vrienden - gilde - en een leeg vakje. Is het mogelijk om daar online van te maken, zodat je hier kunt zien wie er online zijn uit jouw gilde en vriendenlijst?
    Groetjes,
    Geniet

  7. #7
    DenBrabander
    Waarom kun je een drillmeester stinkerd niet bij elkaar droppen?

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Goede middag BB_ Nanuq,

    Poos geleden al gevraagd wanneer er een oplossing komt voor prestatie scenario in bezit hebben.
    Je moet er 10 hebben maar teller blijft op 3 staan bij mij en dat terwijl ik er al 9 in ster heb staan.
    Dit probleem hebben meerdere spelers.

    Groet Louise

  9. #9

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    AMA Sonia Excelsior

    Staat Sonia van de Excelsior op het beginplaatje op het zuiderlijk halfrond?
    Als je naar haar kompas kijkt dan moet dat wel.
    Hij wijst nl altijd naar het noorden en zoals hij staat wijst hij niet naar het sneeuwgedeelte maar naar het woestijngedeelte.
    Dank u.

    Okerrin.

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Wordt het in de toekomst ook mogelijk om gilde-toernooien te doen? Bijvoorbeeld welk gilde heeft de meeste afgeronde avo's in een week, of de meeste xp's of gouderts verzameld. De winnende gildes krijgen dan een prijs.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.