Gesloten Onderwerp
Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #61

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben u heel dankbaar voor de nieuwe levels die na niveau 50 kwamen. (level cap raise)
    Granietmijnen op niveau 60, Titaniummijnen op 61, salpetermijnen op 62, gedetailleerde reisgidsen op 63.
    Wat mij opvalt is dat na level 63 het een hele poos duurt eer er weer wat te behalen valt, namelijk pas op level 71 de Landhuizen (of komt de pioneer bij 70?)
    Persoonlijk vind ik dit een erg groot gat.
    Gaat er nog iets komen wat ons stimuleert om sneller door te spelen om na niveau 63, niveau 70-75 te halen ?

  2. #62

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Wordt de dagelijkse bonus nog aangepast?
    Nu krijg je kristallen en op het einde edelstenen. Mij lijkt het volgende leuk:
    Elke dag dat je inlogt krijg je kans om een aantal keren te draaien op het rad met cadeautjes. Hoe vaker je in een week inlogt, hoe groter de kans dat je vaker mag draaien (of hoe vaker je in de week inlogt hoe beter de cadeautjes worden)
    Cadeautjes kunnen dan zijn: kristallen, edels, maar ook een bonuskaart met 100% bonus op aangekochte edelstenen, of zelfs avo's en gebouwen of een dagje premium ! Dat lijkt mij een hele leuke stimulans om dagelijks in te loggen.

  3. #63

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen jullie lang genoeg op voorhand de dag aankondigen dat je vrij je gebouwen kan verplaatsen, zodat ik mijn agenda er naar kan inrichten ?

  4. #64

    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    hoor regelmatig mede gildie´s over dat er vorig jaar een event is, dat je al je gebouwen kan verplaatsen voor niks.
    komt er dit jaar ook zo´n event?

  5. #65

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom blijft het afkopen van 1 boek in de boekbinder staan op 200 edelstenen, zou dat niet naarmate de tijd is verstreken minder moeten worden? lijkt me logisch toch

  6. #66

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    25
    Wereld
    Woestewoud
    waarom kan je niet meerdere partijen avonturen verkopen op handel?

    het scheelt tegenwoordig al dat je wel meerdere avonturen in 1x kan verhandelen maar nog niet meerdere partijen.

    Ark

  7. #67
    matahari
    komen er in de toekomst nog meer verschillende huizen en of woningen bij?

  8. #68

    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Beste BB_nanuq,

    Ik heb al een paar dagen mijn mail in de gaten gehouden, echter nog steeds geen mail gekregen zoals aangekondigd. Ook de spambox zeer goed bestudeerd. Klopt het dat er nog geen mail is gestuurd of is er iets mis gegaan?

  9. #69

    Ingeschreven
    Feb 2017
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Is het mogelijk dat er een opsomming komt van de meeste afkortingen in de chat voor de starters?

  10. #70
    TIPEX
    we hebben altijd een Nederlandse CM gehad die geboren en getogen was in Nederland, met de aanpassing vn de aanspreektaal naar de CM toe ben ik wel benieuwd welke nationaliteit u hebt

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.