Gesloten Onderwerp
Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #41

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan niet alle bergen vernietigen, omdat er te weinig sloopploegen zijn.
    Waarom zijn er niet voldoende middelen om alles te vernietigen?

    mvgr
    Ton

  2. #42

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo
    Staat er iets op de rol ivm het jubileum, 5jaar settlersonline! ?
    grtn Grave

  3. #43

    Ingeschreven
    Oct 2015
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo

    Waarom moet je enorm veel graniet en tropenhout gebruiken vanaf level 39 terwijl je pas bij level 60 het zelf kan gaan produceren. Snap best dat dit een game is van de lange adem maar tussen 39 en 60 zitten wel heeeeel erg veel ervaringspunten.

    Patrick

  4. #44
    checkeredMINI's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen de geologen en ontdekkingsreizigers in een apart tabje gesplitst worden van de generaals+maarschalken. Dat zou zo veel scrollen schelen.

  5. #45

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik begreep dat je 2 x een epische houtopslag kan hebben , ik heb er 1 staan maar kan geen 2de kopen. Hoe zit dit?

  6. #46

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Is het mogelijk om in het bouwmenu te zorgen dat als je meerdere ijzermijnen wilt bouwen, je dit kan doen zonder dat je elke keer opnieuw een ijzermijn moet selecteren. Dit geldt natuurlijk voor alle gebouwen. Het gaat een stuk sneller als je niet elke keer het gebouw opnieuw moet selecteren.

  7. #47

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    belgie
    Berichten
    30
    Wereld
    Woestewoud
    is mogelijk een klein eiland te maken om de generaal te plaasseik moet altijd zoeken waar ze sta en nog een ie ook mogenlijk de barraken op lvl 7 update

    gr armand met dank

  8. #48

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Gaat de looptijd van de generaals nog aangepast worden ? De looptijden duren zijn altijd erg lang.

  9. #49

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    Op de oudere Settlers spellen (tot Settlers VII) zat altijd een knop om het spel sneller te laten verlopen. Leuk als je wilde opschieten in je avo of voor een ls bij DKM.

    Kan dat ook voor Settlers Online?

    kabouter3

  10. #50

    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    65
    Wereld
    Woestewoud
    Kunnen de echte win kansen voor items in avonturen worden afgegeven, ondanks dat dit misschien een hele lastige is.
    Als voorbeeld geef ik dat ik sinds afgelopen mei de win kans van graniet/tropenhout/salpeter/tit erts en het standbeeld/Duister kasteel bij hou voor zwarte ridders.
    Sindsdien 400 stuks gespeeld (inclusief lootspots) en zaken welke opvallen is dat 500 tit erts achterblijft 4x (win kans zou 3% dienen te zijn).
    900 Gr 97x, 1200 Gr 35x, 900 Trh 99x, 1250 Trh 34x, 250 Slp 70x, 500 Slp 9x, 250 Tit 52x, 500 Tit 4x.
    Standbeeld 15x (3,8%) en Duister Kasteel 0x (0%).

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.