Gesloten Onderwerp
Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 4 5 6 7 8 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #51

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo,

    ik meende gelezen te hebben dat je ook persoonlijke vragen mag stellen..
    mijn vraag is welk avo jullie het leukste vinden om te spelen?

    groetjes Karin

  2. #52

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    117
    Wereld
    Woestewoud
    Komt de gilde bank (opslag voor gilde) nog in het spel?
    Droom niet over het leven dat je wilt leiden, leid het leven waarvan je droomt.

  3. #53

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo, Er zijn nieuwe generaals met eigen vaardigheden, zoals defender, vargas, nusla en ansalem. Ik krijg maar niet door waarin/voor ze nu bruikbaar zijn. hoe kan ik voor dat ik het gevecht aan ga nu inschatten?
    niet alle guide(s) schijnen te kloppen.

  4. #54

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom zijn de juweeltjes van items die in een avo als beloning te krijgen zijn, Engelenpoort, niet ergens zichtbaar.

    Ook de opdracht begreep ik niet, omdat je het item nergens kan zien.

  5. #55

    Ingeschreven
    May 2013
    Locatie
    nederland zuid-holland
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Is het mogelijk om aan de generaals die in de loot zitten een andere kleur vlag te geven als ze aanvallen , weet je wie wie is en waar ze zijn.

  6. #56
    PatrickL-71's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom kunnen we de Geologen en de Verkenners niet groeperen?

  7. #57

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Wanneer wordt TSO geschikt gemaakt om te spelen op een tablet dus zonder flash?

  8. #58

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Ik speel TSO al geruime tijd en heb een vrijwel autonome economie (hout, water, graan, goud, steenkool). Als ik de onuitputbare kopermijn heb zal ook koper automatisch gaan. Ik mis nog zo'n optie voor ijzer. Zijn hier plannen voor?

  9. #59

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud

    duur handelstransacties

    aanbiedingen op het handelshuis zouden langer moeten blijven bestaan, bijv. 24u, zodat je altijd voor de meeste producten correcte aanbiedingen hebt staan. Nu is er bijv. voor de vroege vogels in de ochtend dikwijls weinig nog actief op het scherm.

  10. #60

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    10
    Wereld
    Woestewoud
    Via het handelshuis kun je van 1 soort handel meerdere partijen aanbieden. Echter sommige handels (bijv drillmeesters inruil voor een prachtig huis) kan ik slechts 1 partij aanbieden. Na verkoop moet ik een nieuwe handel maken. Waarom kan ik hier niet meerdere partijen van aanbieden?!?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.