Gesloten Onderwerp
Pagina 3 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 78

Onderwerp: Ask Me Anything AMA

  1. #21
    DenBrabander
    waarom kun je van sommige items niet meer partijen van verkopen, bv mijnbuffs of drillmeester stinkerds, terwijl je deze wel voorradig hebt?

  2. #22

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Zijn er leuke nieuwe dingen op komst waarover u al wat mag zeggen?

    En wat is de toekomstvisie voor het spel? Hoe ziet u dit spel verder gaan?

    De nederlandse spelwereld is waarschijnlijk 1 van de kleinste. Wordt er ook wat gedaan om meer spelers te trekken?

    MVG,
    Mediva
    Never judge a book by its cover. Get to know people, they might end up surprising you!

  3. #23

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik gebruik steam om Settlers Online te spelen en heb nergens in settlers een optie om mijn e-mail te zien of aan te passen. komt er ooit een mogelijkheid om mijn settlers steam naar een normale browse versie om te zetten ?

    M.v.g
    FutureForce

  4. #24

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Op welke versie van de Settlers reeks is Settlers Online gebaseerd?

  5. #25

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo BB_Nanuq,

    Komen er binnenkort meer generalen in het spel?
    Of zou je een 2e MMA kunnen kopen bij de koopman?

    Senkons

  6. #26
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Nu las ik dat je maar 1 vraag mag stellen en ik had er 10. Ik hoef geen edels hoor, heb liever antwoorden.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  7. #27

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Nieuwe spelers lopen enorm achter met hun generaal aantal(en deze kunnen ze ook niet inhalen), is er een mogelijkheid om deze spelers hun extra mma , veteraan of mod, enz te laten halen in de evenementen of een extra evenement alleen voor mensen die nog een generaal missen?

  8. #28

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Hey, some adventures have camps with more than 270 enemy troops. Will there be generals for us in the future with 300-400 troops?
    And perhaps more Quartermasters, to get troops to adventures more quickly

    Hoi, sommige avo hebben kampen met meer dan 270 vijandige troepen. Krijgen we in de toekomst generalen met meer (300-400) troepen?
    En misschien meer kwartiermeesters, om troepen sneller naar de avo's te krijgen

  9. #29

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud
    Ik hoor vaker dat er spelers zijn die ook MOD zijn, kunt u hier op ingaan? Al was het alleen maar om dit gerucht te ontzenuwen.
    Grt Aquarius

  10. #30

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Als je een bepaalde tijd had gespeeld kreeg je als beloning een x-aantal edelstenen. Echter na een jaar (Prestatie All-in) was het over. Er zijn vanaf het begin van TSO heel wat prestaties bijgekomen c.q. aangepast, echter niet de prestatie 'Spel'. Ik pleit voor uitbreiding van de prestaties. Voor elk gespeeld jaar een x-aantal edelstenen. En er zijn vanaf juli 2017 spelers die al 5 jaar TSO spelen, is dat ook geen extraatje waard?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.