Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: [Announcement] Ask Me Anything!

  1. #1
    Community Management BB_Nanuq's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    198
    Wereld
    Woestewoud

    [Announcement] Ask Me Anything!

    
    Dear settlers,

    On March 15th, our team will run a 2 day Ask Me Anything session. All questions are welcome: you ask, we answer and reward you wih 250 gems! Do you have a pressing game related question that requires attention or you simply cannot sleep at night without knowing BB_Nanuq's favorite fridge magnet? Now it's the right moment to ask and get a chance to be rewarded!

    ASK ME ANYTHING


    Runtime: March 15th, at 12:00 CET and closed on March 17th, at 17:00 CET.

    Concept: Ask us any question during the runtime of the event, and we will choose one question per player. We will be compiling an exclusive Q&A based on your questions!

    Questions: You are invited to post your questions > here <. This thread will be open for questions on March 15th, at 12:00 CET and closed on March 17th, at 17:00 CET.

    Feedback: You are invited to share your feedback > here <.

    Rewards: Every question that we will provide an answer to will be rewarded with 250 Gems






    As usual, all questions must adhere to our PEGI-7 guidelines; while having fun keeps the community spirits up, let's keep it tasteful.

    Our team will address as many questions as possible after March 17th, in a follow-up Q&A! Get your chance to win 250 Gems and have fun with the community! Venture to ask anything > here <.

    Feel free to share your feedback > here <.


    Have fun!
    The Settlers Online Team
    Laatst gewijzigd door BB_Nanuq; 15-03-17 om 12:24.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    357
    Wereld
    Woestewoud
    
    Beste settlers,

    Op 15 maart zal ons team een tweedaagse Vraag Maar Raak sessie houden. Alle vragen zijn welkom: jij vraagt, wij antwoorden, we belonen je met 250 edelstenen! Heb je een prangende spelgerelateerde vraag die aandacht behoeft of kan je 's nachts niet slapen zonder te weten wat BB_Nanuq zijn favoriete koelkastmagneet is? Nu is het het juiste moment om het te vragen en kans te maken beloond te worden!

    ASK ME ANYTHING
    VRAAG MAAR RAAK


    Looptijd: Opening op 15 Maart om 12:00 CET en sluiting op 17 Maart om 17:00 CET.

    Concept: Stel ons elke vraag gedurende de looptijd van het event, en ons team zal proberen zoveel mogelijk vragen te beantwoorden na afloop. We zulllen een exclusieve Vraag & Antwoord samenstellen op basis van jullie vragen!

    Vragen: Je wordt uitgenodigd je vragen > hier < te posten. Dit topic zal geopend worden voor vragen op 15 maart om 12:00 CET en weer gesloten worden op 17 maart om 17:00 CET.

    Feedback: Je wordt uitgenodigd je feedback > hier < met ons te delen.

    Beloningen: Iedere vraag waar wij een antwoord op verstrekken zal beloond worden met 250 Edelstenen






    Zoals gewoonlijk dienen alle vragen de PEGI-7 richtlijnen te volgen; hou het netjes dan kan iedereen er veel plezier aan beleven.

    Ons team zal zoveel mogelijk vragen beantwoorden na 17 maart in opvolgende Vraag&Antwoord! Grijp je kans 250 edelstenen te winnen en maak plezier met de gemeenschap! and have fun with the community! Waag het erop > hier < alles te vragen.

    Voel je vrij je feedback > hier < te delen.


    Veel plezier!
    The Settlers Online Team

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.